20091026
WIE HEEFT HET BESTE IDEE VOOR DE TOEKOMST VAN DE LUCHTVAART
AMSTELVEEN, 26 oktober 2009 KLM, Amsterdam Airport Schiphol en
Hyves dagen jong talent uit om hun kijk op de toekomst van de
luchtvaart te geven. Het beste idee om de luchtvaart nog leuker, sneller,
efficiënter en duurzamer te maken, kan rekenen op een World Business
Class reis rond de wereld voor twee personen.
KLM en Amsterdam Airport Schiphol investeren al jaren met veel succes in de
verbetering van de reiservaring in de lucht en op de grond. Ook zijn op het
gebied van duurzaamheid al vele initiatieven genomen. Om op beide gebieden tot
leidende spelers in de luchtvaart te blijven behoren, willen KLM en Amsterdam
Airport Schiphol ook jong talent aanspreken om nieuwe ideeën te stimuleren. KLM
en Amsterdam Airport Schiphol hebben daarom besloten een wedstrijd uit te
schrijven voor jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Op een speciale Hyves pagina
(creativechallenge.hyves.nl) kunnen de inzenders informatie vinden over de
spelregels en de achtergrond van de wedstrijd. Ook kunnen ze hun idee of
ontwerp via deze pagina mailen.
De wedstrijd loopt tot en met 30 november. Een jury bestaande uit experts uit de
top van design, business, media, reizen en events beoordeelt de beste
inzendingen. In de tweede helft van december worden de winnaars
bekendgemaakt.
De hoofdprijs is twee "Round the World tickets" in Business Class. Voor de
nummers twee en drie zijn ook tickets beschikbaar: een tweepersoons wereldreis
in de Economy Class en twee tickets naar een intercontinentale bestemming naar
keuze. Beide winnaars reizen in de speciale Economy Comfort Zone.
KLM
KLM