Mobiele Bellers laten veel geld liggen

04/11/2009 12:32

GSMverlenging.nl

Veel mobiele bellers halen niet het optimale uit hun abonnement. Zo'n 35% laat een contract na de vervaldatum automatisch doorlopen. Bij dat doorlopen gelden vaak hogere tarieven dan noodzakelijk. Officieel verlengen is dan een optie. Ook het kiezen van een ander abonnement bij dezelfde telecom provider is een vorm van officieel verlengen.

Een beller die twee jaar geleden een abonnement heeft afgesloten met een gratis toestel kan, als dat toestel nog goed functioneert, nu beter officieel verlengen en kiezen voor een sim only abonnement. De belkosten zijn dan veel lager (tot wel 90%) dan wanneer het huidige abonnement blijft doorlopen. Ook lokkertjes met tijdelijk lagere belkosten verdwijnen bij afloop van het contract.

Een beller die tevreden is met het huidige abonnement en de belkosten accepteert kan ook beter officieel verlengen. Er is dan een ruime keuze uit mobiele toestellen die de beller dan gratis ontvangt bij het officieel verlengen van het contract. Dit geldt zowel voor verlenging van exact hetzelfde contract als een contract met meer of minder belminuten.

De prijs van de belminuten en de kosten van een gratis mobiel toestel zijn door de telecom providers goed doorberekend voor de periode van een lopend contract. Een telecom provider is erbij gebaat dat een klant daarna niets doet, zodat het contract stilzwijgend wordt voortgezet. De beller kan op GSMverlenging.nl echter eenvoudig het aflopende contract officieel verlengen. Er kan meteen gekozen worden voor een abonnement met lagere belkosten of hetzelfde of een vergelijkbaar abonnement met een gratis mobiele telefoon.

Op GSMverlenging.nl kan momenteel verlengd worden voor KPN, Hi, Telfort, Vodafone en T-Mobile. Binnenkort tevens voor Tele2.





http://www.GSMverlenging.nl