Ingezonden persbericht


Persbericht

Winnaars Masterclass Tele'Train Gebruikersdag

De Tele'Train Gebruikersdag wordt jaarlijks bezocht door meer dan 150 gebruikers en staat garant voor nieuwe inzichten, kennisdeling en kennis maken met elkaar. Dit jaar werd het thema 'Customer Experience' voor en door klanten belicht. Met de ondersteuning vanuit Verint Speech Analytics en Verint Customer Feedback kan deze klantbeleving daadwerkelijk integreren in de operatie van iedere dag.

Dit jaar werd tevens een Masterclass Contactcenter Management weggegeven aan gebruikers met de meest vooruitstrevende visie op het gebied van Customer Experience. Door diverse vragen te beantwoorden en een eigen visie te geven op enkele stellingen, maakten de gebruikers kans op één van de vijf plekken in de Masterclass.

De winnaars van de Masterclass Contactcenter Management zijn geworden:
* Marjet van Raalte (KPN)

* Gregory Ravenstein (Cygnific)

* Pascal Blatter (Nuon)

* Wibo Kedde (ASR)

* Henk Kok (RDW)

Enkele uitspraken:
Customer Experience is 'alle betrokkenen op elkaar afstemmen, zodat we elkaars taal verstaan'

'De belevenis van jouw klant in reactie tot het inlevingsvermogen van jouw bedrijf'

'Elk mogelijk en onmogelijk contact dat er is tussen een bedrijf en een klant, direct of indirect, draagt bij aan de klantervaring'

Tele'Train draagt door middel van de uitreiking van deze Masterclass bij aan de verbreding van visie van management binnen contactcentra. Het centraal stellen van de klant bij vakspecialisten als planners, teamleiders en callcenter managers zorgt voor een verdere optimalisatie van de klantbeleving.

De winnaars worden persoonlijk uitgenodigd voor de Masterclass Contactcenter Management, waar ze een verdieping krijgen op de vormgeving van alle besturingsgebieden in het contactcenter en hun impact op de uiteindelijke klantbeleving. De Masterclass zal worden afgesloten met een officieel certificaat.

Mocht u zelf geïnteresseerd zijn in één van de trainingen van Tele'Train of vakinhoudelijke coaching willen inzetten bij uw organisatie dan kunt u contact opnemen via info@teletrain.nl of telefoonnummer 020 470 46 58.