http://www.ContiSoccerWorld.com is voor voetbalfans een bezoek meer dan waard
09/11/2009 10:04
PR Newswire
HANNOVER, Duitsland, November 9 /PRNewswire/ --
- Doe mee met de ContiFanContest en win één van de 11 all-inclusive
reizen voor twee naar de 2010 FIFA World Cup(TM)
Officiële sponsor van de 2010 FIFA World Cup Zuid-Afrika(TM) start met
een internationale wedstrijd voor consumenten met aantrekkelijke prijzen.
Continental AG heeft haar ContiFanContest gelanceerd op het
voetbalplatform http://www.ContiSoccerWorld.com dat in vier talen beschikbaar
is. Hiermee nodigt de officiële sponsor alle voetbalfans uit om in de aanloop
naar de 2010 FIFA World Cup(TM) mee te doen aan een videowedstrijd. Het
online spel 'FanGame' komt ook spoedig online. Om voor de trekking te
kwalificeren moeten ContiFanContest-deelnemers zes van de acht taken
voltooien. De hoofdprijs voor alle gekwalificeerde deelnemers is één van de
11 driedaagse, all-inclusive reizen voor twee personen naar de 2010 FIFA
World Cup(TM) in Zuid-Afrika, inclusief vluchten, hotel accommodatie, een
safari en kaartjes voor een wedstrijd in Johannesburg. De ContiFanContest
wedstrijd sluit op 4 december 2009, de dag waarop in Zuid-Afrika de teams
worden geloot voor de 2010 FIFA World Cup(TM).
Dirk Rockendorf, hoofd eBusiness op het gebied van banden voor personen-
en bestelwagens: "Voetbalfans van over de hele wereld kunnen de VideoContest
gebruiken om hun passie te uiten voor hun (nationale) team. Het is vrij
eenvoudig om mee te doen: neem gewoon een korte video op, zet het op YouTube,
en dien het in op onze ContiSoccerWorld-pagina. Andere gebruikers kunnen de
video's vervolgens zien en keuren op ContiSoccerWorld zelf, of op
http://www.youtube.de/contisoccerworld."
Het FanGame, dat in november begint, gaat ook over het aanmoedigen van je
favoriete elftal. Deelnemers moeten verschillende combinaties intoetsen die
in de spelaanwijzing worden getoond. Hoe beter de combinaties worden
ingevoerd, hoe beter de sfeer in de stand, en hoe groter de aanmoediging voor
jouw team.
Met verkopen die in 2008 de EUR 24 miljard overschreden, is Continental
Corporation wereldwijd één van de grootste leveranciers van
automobielproducten. Het bedrijf draagt met de levering van remsystemen,
componenten voor versnellingsbak en chassis, instrumentatie,
infotainmentvoorzieningen, voertuigelektronica, banden en technische
elastomeren, bij aan een verhoogde rijveiligheid en wereldwijde
klimaatbescherming. Continental is tevens een gespecialiseerde partner op het
gebied van netwerkcommunicatie voor voertuigen. Het bedrijf heeft ongeveer
134.000 werknemers in dienst op bijna 190 locaties in 37 landen.
Continental is de markleider in Europa op het gebied van banden voor
personen- en bestelwagens. Meer dan 30 procent van alle nieuwe Europese
wagens verlaten de fabriek uitgerust met Continental-banden. De
bandendivisies zijn een officiële sponsor van de 2010 FIFA World Cup
Zuid-Afrika(TM). Voor meer informatie, ga naar
http://www.ContiSoccerWorld.com.
Contact:
Alexander Lührs
Hoofd Public Relations, Passenger & Light Truck Tire Division
Continental AG I Rubber Group
Continental Reifen Deutschland GmbH
Büttnerstrasse 25 | D-30165 Hannover
Telefoon: +49-511-938-2615
E-mail: alexander.luehrs@conti.de
http://www.ContiSoccerWorld.com
Grafische database: http://mediacenter.conti-online.com
Contact: Alexander Lührs, hoofd Public Relations, Passenger & Light Truck Tire Division, Continental AG I Rubber Group, Continental Reifen Deutschland GmbH, Büttnerstrasse 25 | D-30165 Hannover, +49-511-938-2615, E-mail: alexander.luehrs@conti.de
-