Waterschap Aa en Maas
Aa en Maas
GeĂŻnteresseerde `grensgevallen' bellen Aa en Maas
`Hallo, ik ben een grensgeval!' Zo maakten veel burgers zich
telefonisch bekend bij waterschap Aa en Maas. Deze burgers hadden een
kaart ontvangen met de tekst: U bent een grensgeval. Deze kaart,
alleen bestemd voor burgers wonend op de grens van Aa en Maas'
werkgebied, was een uitnodiging voor een VIP-behandeling op een
rioolwaterzuivering. Zo wilde het waterschap de grensbewoners
duidelijk maken dat ze bij Aa en Maas horen en niet bij aangrenzende
waterschappen: Rivierenland, Peel en Maasvallei, de Dommel en
Brabantse Delta. De boodschap kwam goed over bij de burgers, maar
bezorgde Aa en Maas een aantal hectische dagen.
Alle 37000 `grensgevallen' werden uitgenodigd om zich via een
inschrijfformulier digitaal op te geven voor een VIP-behandeling op
een rioolwaterzuivering. Een eigentijdse aanpak zou je denken. Toch
niet. Achteraf bleek een relatief groot aantal burgers nog steeds geen
computer te hebben. Zij dachten daarom niet in aanmerking te kunnen
komen voor de VIP-behandeling en grepen verontwaardigd naar de
telefoon. Natuurlijk bood het waterschap hen de mogelijkheid om zich
direct telefonisch aan te melden.
Meld je aan voor een rondleiding
De VIP-rondleidingen zijn inmiddels afgerond en waren een groot
succes. Een rondleiding zonder VIP-touch is ook interessant.