Modewinkel de nieuwe speler deze feestdagen


Modewinkels en fashioncheque bundelen krachten

HOOFDDORP, 20091109 -- In de dagen voorafgaand aan Sinterklaas en Kerst bereikt de drukte in Nederlandse warenhuizen en speciaalzaken traditiegetrouw een piek. Als het aan de branchebrede modecadeaubon fashioncheque ligt, veranderen vanaf dit jaar ook modewinkels in echte cadeauwinkels. Fashion staat al jaren in de top 3 van meest gewilde cadeaus en wordt een steeds populairder geschenk.

Kleding neemt een steeds hogere positie in op ons wensenlijstje. Was in 2006 `slechts' 14% van alle Nederlanders blij met een modieus cadeau, anno 2009 heeft fashion een vaste plek veroverd tussen boeken en contant geld in de nationale wensen top drie. Het is dus niet verwonderlijk dat consumenten op zoek naar een geschikt cadeau steeds vaker te vinden zijn in modewinkels. Zéker nu men daar ook terecht kan voor een feestelijk verpakte fashioncheque. De modecadeaubon maakt het risico op een miskoop in de vorm van een verkeerde maat of kleur immers nihil.

Ruim 2.000 aangesloten winkels

fashioncheque is volledig toegerust op de drukke decembermaand. Inmiddels zijn ruim 2.000 modezaken door heel Nederland op de modecadeaubon aangesloten en kan er met de nieuwe giftcard naar hartenlust worden geshopt bij toonaangevende winkels als Oger, Steps, De Rode Winkel, Noa Noa, Suit Supply, Gerry Weber, Didi, Marc O' Polo, Jeans Centre en SPS Superstar.

Latest fashion must-have

De latest fashion `must-have' is verkrijgbaar in 20, 50 of 100 euro. In tegenstelling tot vele andere cadeaubonnen is fashioncheque trendy en stijlvol verpakt. De fashionable giftcard geeft hiermee een geheel nieuwe dimensie aan het begrip cadeaubon. Wie fashioncheque cadeau wil doen, maar de drukte in winkels wil ontlopen kan terecht bij de webshop.