Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Durex introduceert online-gadget voor jongeren: The Love Machine Eerste Nederlandse campagne op Facebook

Den Bosch, 10 november 2009 - Durex introduceert een nieuw online-gadget voor jongeren op Hyves en Facebook: The Love Machine. Hiermee biedt Durex de eerste commercieel ondersteunde gadget aan op het internationale Facebook-netwerk. Uit recent onderzoek van Durex blijkt dat meer dan de helft van de Nederlanders flirten online veel makkelijker vindt dan in het echte leven. Jongeren blijken de grootste online-flirters te zijn. Met The Love Machine kom je er met een knipoog achter welke dingen je met je vrienden gemeen hebt. Met dit gadget kun je namelijk via een paar uitdagende vragen leuke overeenkomsten vinden tussen jezelf en je vrienden.

The Love Machine kun je op je Hyves- en Facebook-profiel plaatsen via de site www.flirtaround.nl. Op basis van acht uitdagende vragen word je gematcht met vrienden uit je eigen netwerk. Je kunt The Love Machine inzetten bij nieuwe én bestaande vrienden. Het matchen met The Love Machine kun je zo vaak doen als je wilt. Daarnaast maakt iedere Hyver of Facebooker met dit gadget kans op een opwindende overnachting in de Durex Play Room in Hotel Pelirocco in Engeland.

Over Durex
Durex, onderdeel van SSL International, heeft al ruim 80 jaar ervaring met het maken van condooms. Als internationale marktleider op het gebied van condooms heeft Durex kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dat houdt in: verdergaan dan de internationale eisen en producten ontwikkelen die inspelen op nieuwe trends in seksueel gedrag en die het seksueel welzijn bevorderen. Kijk voor meer informatie op www.durex.nl.

Noot voor redacties

Noot voor de redactie (