CORP TV introduceert LongSpot op online shoppingcentre Klikjevoordeel


UTRECHT, 20091110 -- Inspelend op de sterke groei van online winkelen, de verwachting voor 2009 is een groei van 20% naar 6 miljard euro, lanceren CORP TV en E Power de LongSpot op het online shoppingcentre Klikjevoordeel.nl.

De LongSpot is een informatieve videocommercial van minimaal 90 seconden en maximaal 180 seconden, waarin producten en diensten op een opvallende wijze worden gepresenteerd aan het `winkelende' publiek op de website.

Leo de Later, directeur van CORP TV: "De LongSpot is een voordelige manier voor adverteerders om met behulp van online video hun producten te etaleren. Feitelijk is het een korte bedrijfsfilm met nuttige informatie voor de consument. Video is het snelst groeiend communicatiemiddel op het web en het genereert een factor tien meer clicks dan statische informatie. Dankzij de samenwerking met E Power komt professioneel gemaakt video nu binnen bereik van een grote groep adverteerders".

De LongSpot is een extra optie die E Power naast radiocommercials aanbiedt aan adverteerders om hun acties op Klikjevoordeel te promoten.

"Wij attenderen via onze radiozenders 2 miljoen luisteraars op de aanbiedingen van onze partners op Klikjevoordeel.nl en hopen dat de videoboodschap de koopimpuls van de bezoeker versterkt. Wij zullen altijd alert blijven om onze adverteerders een stukje extra toegevoegde waarde te bieden." aldus Jan Lagrouw van E Power.

De LongSpot wordt aangeboden in een pakket met radio- en onlinepromotie en is naast vertoning op Klikjevoordeel ook rechtenvrij te gebruiken voor andere doeleinden.





Ingezonden persbericht