Deelgemeente Charlois Rotterdam
Nieuwe huisstijl voor Winkelcentrum Zuidplein
VIn de eerste week van november is de nieuwe huisstijl van
Winkelcentrum Zuidplein feestelijk onthuld.
Het nieuwe logo van Winkelcentrum Zuidplein De Ondernemersvereniging
heeft gekozen voor grijs en paarse tassen. Dit om warmte en
gezelligheid uit te stralen en het familiegevoel te versterken in het
Winkelcentrum. Om dit laatste extra kracht bij te zetten is een
Zuidplein familie gecreëerd. Dit kan de bezoekers niet ontgaan, want
op iedere deur is een familielid afgebeeld die een vrolijk en warm
gevoel uitstralen.
Om de nieuwe huisstijl feestelijk in te leiden, stelde bekende
Nederlander; Stella Gommans, verschillende voorzitters een aantal
vragen. Zo vertelde de heer Langereis, voorzitter Vereniging van
Eigenaren, dat het oude logo aan vernieuwing toe was. Hiermee hopen de
eigenaren dat ze nog meer bezoekers trekken, naast de ruim 11 miljoen
die nu jaarlijks door het winkelcentrum heen lopen.
De heer Lockhorst, voorzitter van het Dagelijks Bestuur deelgemeente
Charlois, is erg te spreken over de veranderingen van de afgelopen
jaren. Met name de verkregen drie sterren van het keurmerk veilig
ondernemen zijn een mijlpaal voor het winkelcentrum. Presentatie
nieuwe huisstijl Winkelcentrum Zuidplein
De voorzitter van de ondernemersvereniging, mevrouw Den Heijer, is
trots op het nieuwe logo en de Zuidplein familie. Zij benadrukte dat
ondernemers en bezoekers tevreden zijn over de nieuw ingeslagen weg.
Zeker met de kleur lila zijn we een trendy weg ingeslagen. Mocht deze
kleur na een aantal jaar vervelen kunnen we altijd met andere kleuren
spelen, aldus een enthousiaste voorzitter.
Na de interviews werd het logo officieel onthuld en werd aan de heren
Lockhorst en Langereis de eerste boodschappentas uitgereikt met het
nieuwe logo erop. Om het logo massaal te introduceren worden er dit
weekend 30.000 boodschappentassen uitgedeeld aan bezoekers.
Naast bezoekers hebben de kinderen van het Ikazia ziekenhuis en ouders
van te vroeg geboren babytjes een gevulde tas gekregen. Hiermee willen
de ondernemers hun buren niet vergeten.