Deelgemeente Charlois Rotterdam

Nieuwe huisstijl voor Winkelcentrum Zuidplein

VIn de eerste week van november is de nieuwe huisstijl van Winkelcentrum Zuidplein feestelijk onthuld.

Het nieuwe logo van Winkelcentrum Zuidplein De Ondernemersvereniging heeft gekozen voor grijs en paarse tassen. Dit om warmte en gezelligheid uit te stralen en het familiegevoel te versterken in het Winkelcentrum. Om dit laatste extra kracht bij te zetten is een Zuidplein familie gecreëerd. Dit kan de bezoekers niet ontgaan, want op iedere deur is een familielid afgebeeld die een vrolijk en warm gevoel uitstralen.

Om de nieuwe huisstijl feestelijk in te leiden, stelde bekende Nederlander; Stella Gommans, verschillende voorzitters een aantal vragen. Zo vertelde de heer Langereis, voorzitter Vereniging van Eigenaren, dat het oude logo aan vernieuwing toe was. Hiermee hopen de eigenaren dat ze nog meer bezoekers trekken, naast de ruim 11 miljoen die nu jaarlijks door het winkelcentrum heen lopen.

De heer Lockhorst, voorzitter van het Dagelijks Bestuur deelgemeente Charlois, is erg te spreken over de veranderingen van de afgelopen jaren. Met name de verkregen drie sterren van het keurmerk veilig ondernemen zijn een mijlpaal voor het winkelcentrum. Presentatie nieuwe huisstijl Winkelcentrum Zuidplein

De voorzitter van de ondernemersvereniging, mevrouw Den Heijer, is trots op het nieuwe logo en de Zuidplein familie. Zij benadrukte dat ondernemers en bezoekers tevreden zijn over de nieuw ingeslagen weg. Zeker met de kleur lila zijn we een trendy weg ingeslagen. Mocht deze kleur na een aantal jaar vervelen kunnen we altijd met andere kleuren spelen, aldus een enthousiaste voorzitter.

Na de interviews werd het logo officieel onthuld en werd aan de heren Lockhorst en Langereis de eerste boodschappentas uitgereikt met het nieuwe logo erop. Om het logo massaal te introduceren worden er dit weekend 30.000 boodschappentassen uitgedeeld aan bezoekers.

Naast bezoekers hebben de kinderen van het Ikazia ziekenhuis en ouders van te vroeg geboren babytjes een gevulde tas gekregen. Hiermee willen de ondernemers hun buren niet vergeten.