Ingezonden persbericht


Persbericht
4 November 2009, Kampen

IJsseldelta Werkt! samen met ondernemers


Bijeenkomst op woensdag 11 november in het Stedelijk Museum Zwolle

`Hoe kunnen we de IJsseldelta nog aantrekkelijker maken voor toeristen en recreanten?'. Dat is de vraag die de gemeenten Zwolle, Kampen en Zwartewaterland zichzelf stellen. Samen met IJsseldelta Marketing en Saxion Kenniscentrum HBS organiseren zij daarom een bijeenkomst op woensdag 11 november, waarbij ondernemers de kans krijgen met elkaar en met beleidsmakers over dit onderwerp te sparren.
Samen werken aan de IJsseldelta
Tussen de gemeenten in de IJsseldelta en het Kenniscentrum Hospitality Business van Saxion is een samenwerking aangegaan. Het concrete doel van deze samenwerking is om met overheden, ondernemers, organisaties en bewoners het meerdaags verblijfstoerisme te stimuleren en het merk IJsseldelta te ontwikkelen. Ondernemers zijn echter nu aan zet. Welke ondernemer komt met HET idee voor de IJsseldelta. Daarbij maken ondernemers ook nog eens kans op een stimuleringssubsidie.
Presenteren, stimuleren en inspireren in het Stedelijk Museum Het programma start om 15.30 uur in het Stedelijk Museum aan de Melkmarkt 41 in Zwolle. Bert Konterman trapt af en verder bestaat het programma uit workshops, een infomarkt waarbij onderwerpen als subsidies, vergunningen en marketing en promotie aan de orde komen en natuurlijk wordt een hapje en een drankje niet vergeten. De bijeenkomst eindigt rond de klok van 19.30 uur. Aanmelden kan via www.ijsseldeltawerkt.nl of via IJsseldelta Marketing, tel. 038 ­ 332 90 71.



Ingezonden persbericht