Onderzoek naar ondersteuning aan derden biedt meer profijt dan alleen kostenbesparingen

Klanten zeer tevreden over Spinnaker’s JD Edwards ondersteuningsmodel

DENVER--(BUSINESS WIRE)-- 20091111 --

Spinnaker, marktleider op het gebied van ondersteuningdiensten aan derden voor Oracle Corporation’s (NASDAQ:ORCL) JD Edwards software, heeft vandaag op de UKOUG JD Edwards gebruikerscongres in Twickenham, Londen, de resultaten aangekondigd van hun tevredenheidsonderzoek 2009 ondersteuning voor derden.

In het onderzoek werd het tevredenheidsniveau gemeten van de klanten van Spinnaker’s JD Edwards (JDE) op het gebied van ondersteuning. 96% van de klanten gaf aan dat zij “zeer tevreden” waren met Spinnaker’s ondersteuningsdiensten en even tevreden met de technische expertise van de ondersteuningsmedewerkers van Spinnaker.

“We zijn erg verheugd en trots dat we zulke hoge tevredenheidscijfers krijgen van onze klanten maar niet verrast. We hebben ons ondersteuningsmodel gebouwd om het meest responsieve en waardegedreven model op de markt te zijn,” vertelt Matt Stava, Managing Principal bij Spinnaker. “Bijna de helft betalen van wat ze nu betalen door over te stappen naar Spinnaker Support is erg overtuigend maar de specifieke toegang tot de meest ervaren JDE software-engineers in de branche zorgt dat de klanten meer willen. Onze groeiende verkooppijplijn bewijst dat bedrijven meer waarde willen van hun software-ondersteuning.”

Bij Spinnaker ligt het aantal klanten dat blijft gemiddeld boven de 95% en dat is niet verrassend als je bedenkt dat 92% van de onderzoeksrespondenten aangaf dat ze geen plannen hebben om de komende 2 jaar te stoppen met het JDE platform. Steekproeven uit de commentaren die in het onderzoek worden gegeven:

“Zeer snelle respons en bijna altijd een nuttig antwoord op ons probleem.”

“Het hele team reageert tijdig, zelfs als het om een lage prioriteit gaat en om verzoeken om informatie.”

“Beste bedrijf onder onze leveranciers!”

Stava vervolgt, “JDE-toepassingen zijn robuust en goed gebouwd. Klanten vertellen ons dat de kosten en de complexiteit waarmee het zoeken van een ander platform dan JDE gepaard gaat in de meeste situaties niet opwegen tegen de voordelen. Degenen die lage tot gemiddelde software, hardware of besturingssysteemupgrades gebruiken zijn vaak verrast als ze merken dat ze Spinnaker Support niet hoeven te verlaten om deze upgrades te gebruiken. We zijn erg enthousiast over onze onderzoeksresultaten en blijven ons wijden aan het leveren van de beste ondersteuningservaring op de markt.”

Over Spinnaker Support

Als marktleider op het gebied van JD Edwards ondersteuningsdiensten voor derden, levert Spinnaker Support een gepersonaliseerd, proactief ondersteuningsmodel met special toegang tot de meest technisch onderlegde medewerkers op de markt, voor de helft van de kosten die traditionele ondersteuningsleveranciers berekenen. Bijna 100 klanten uit alle branches hebben gekozen voor Spinnaker Support als de leverancier van hun keuze voor JD Edwards ondersteuning.

Spinnaker Support heeft zijn hoofdvestiging in Denver en is over de hele wereld beschikbaar via kantoren in Boston, Singapore en Londen. Bezoek voor meer informatie over Spinnaker Support www.spinnakermgmt.com/support of bel 877-476-0576.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Spinnaker
Staci McKee, 720-457-5440
smckee@spinnakermgmt.com