VANAD intensiveert samenwerking met Fintrex


Contact center zet samen met preferred partner nieuwe groeispurt in

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20091112 -- Fintrex is komend jaar opnieuw preferred partner van VANAD. Dat is de uitkomst van een uitvoerig selectietraject dat de klantcontact specialist dit najaar hield. De uitzendorganisatie blijft daarmee op strategisch niveau samenwerken met VANAD, dat naast Fintrex op korte termijn een tweede preferred partner bekend maakt. Manager Team Development Shirley Cheung van VANAD: "Met Fintrex kunnen wij de volgende stap zetten in de ontwikkeling van ons bedrijf en inspelen op de veranderende eisen en competenties die in de branche worden gevraagd."

De intensivering van de samenwerking met Fintrex is volgens Cheung gebaseerd op de match die de organisatie toont met de visie van VANAD. "Wie zien veel overeenkomsten tussen de beoogde invulling van het partnership, de kennis van de markt en de organisatorische inrichting van de samenwerking. Fintrex gelooft in onze filosofie en laat dat in haar ideeën en voorstellen tot uitdrukking komen. Dat zien wij als belangrijke pijlers voor een succesvolle samenwerking", legt zij uit.

Wisselwerking
Daarnaast speelt de te leveren performance een belangrijke rol. Cheung: "Onze opdrachtgevers verwachten flexibiliteit en snelheid bij het opstarten van projecten, dus dan moeten wij er van op aan kunnen dat onze partners ons daarbij kunnen helpen. In het verleden heeft Fintrex al aangetoond dat zij snel kan schakelen en flexibel en daadkrachtig kan handelen."

Ook Fintrex is uiteraard blij met het verlengde partnership. Het in callcenter werkzaamheden gespecialiseerde uitzendbureau is al vanaf eind 2006 bij VANAD betrokken. "Wij hebben al bij de start de ambitie uitgesproken om één van de belangrijkste partners van VANAD te worden. Er spreekt enorm veel vertrouwen uit dat VANAD opnieuw kiest voor Fintrex in een tijd van groei en opschaling. Wij zien het als een prachtige uitdaging om meer voor VANAD te betekenen bij de grotere projecten", vindt directeur Martijn Herfkens. De succesvolle samenwerking komt volgens hem door de korte lijnen met het VANAD management. "Als je de zaken operationeel goed voor elkaar wilt hebben, moet je op directieniveau snel beslissingen kunnen nemen. Ik denk dat VANAD en Fintrex daarin allebei erg flexibel zijn en er in de loop der jaren een uitstekende wisselwerking is ontstaan."

Positieve ontmoetingen
VANAD heeft recent een nieuwe groeispurt ingezet, omdat een aantal nieuwe projecten zijn gestart. Om geschikte medewerkers voor deze projecten te vinden, vormde de klantcontact specialist dit najaar een speciale stuurgroep die de uitzendorganisaties beoordeelde. Alle uitzendorganisaties waarmee VANAD een relatie had, kregen de kans zichzelf te presenteren aan de stuurgroep. Circa vijftien uitzendorganisaties maakten gebruik van dit aanbod. Cheung kijkt positief terug op de ontmoetingen met de diverse organisaties. "Het is interessant om met professionals te sparren over de actualiteiten in werving en selectie. In de contact center branche wordt er steeds meer van medewerkers gevraagd. Naast onze intensieve eigen werving en selectie, kijken wij daarom nadrukkelijk naar de juiste partijen die daar een constructieve bijdrage aan kunnen leveren. Wij hebben in dat verband veel vertrouwen in de samenwerking met Fintrex."
_


Over VANAD
VANAD is een jong en innovatief facilitair contact center dat hoogwaardige dienstverlening biedt op het gebied van customer interaction in de Benelux. VANAD beschikt over een goede en zeer moderne multi-channel IT infrastructuur dankzij de dienstverlening van moederbedrijf VANAD Group, de synergie met haar zusterbedrijven en de samenwerking met partner Genesys. Het in 2005 opgerichte VANAD staat onder leiding van Arnoud Munneke en Arthur Nederlof en heeft vestigingen in Utrecht en Capelle aan den IJssel. VANAD onderscheidt zich met haar mens centraal filosofie, welke zichtbaar wordt middels de Jij bent Fantastisch! website en de unieke FORWARD formule. De ruim 750 medewerkers van VANAD geloven in onze kernwaarden; Fun, Ontwikkeling, Respect, Waardering, Aandacht, Resultaat en Daadkracht. Meer informatie vindt u op www.vanad.nl en www.jijbentfantastisch.nl.

VANAD is onderdeel van de VANAD Group, één van de weinige familiebedrijven in de IT-sector. Het bedrijf staat onder leiding van de broers Ad Nederlof (Founder) en Jean Nederlof (COO). De bedrijven binnen VANAD richten zich op IT & Telecom, Customer Interaction en Fashion. De bedrijvengroep is met zo'n 1.000 medewerkers [700 FTE's] wereldwijd actief in onder meer de gezondheidszorg, overheid, transport & logistiek, telecom, financiële dienstverlening en hotellerie. Meer dan 50 topondernemingen zoals KPN, Achmea, Heineken, ABN AMRO, Schenker, RAET, Railion, SNS Fundcoach, ECT en ruim 100 grote (overheids)instellingen maken gebruik van de dienstverlening. Meer informatie over VANAD Group vindt u op www.vanadgroup.com.





Ingezonden persbericht