Travel Unie International Nederland N.V.

SAWADEE LANCEERT CAMPAGNE PUUR REIZEN

Amsterdam, 12 november 2009 - Avontuurlijke reisorganisatie Sawadee Reizen lanceert vanaf 9 november haar nieuwe campagne âPuur Reizenâ.

Puur Reizen staat voor een land écht laten zien op een verantwoorde en duurzame manier. Directeur Hans Lagerweij: âIn gesprekken met onze klanten ontdekten we dat het woord âpuurâ direct geassocieerd wordt met onze reizen. Niet alleen vanwege het duurzame karakter, maar ook vanwege het reizen in de kleinste groepen, zodat je meer ervaart en meer contact maakt met de lokale bevolking. Ook doen we op onze authentieke reizen de minder ontdekte gebieden aan, om te beleven hoe een land echt isâ. Het gaat hier dan ook om een ander jasje en een nieuwe campagne, niet om een herpositionering: âWij blijven staan voor onze principes waarnaar we al 27 jaar werken: bijzondere reizen met respect voor omgeving en bevolking. Dus Puur Reizen!â.

Het eerste resultaat van de nieuwe campagne is een compleet nieuwe brochure en een restylede website www.sawadee.nl. Daarnaast zal Sawadee de komende maanden opvallend zichtbaar zijn in print- en televisiemedia met de nieuwe campagne. Ook het label Familieavontuur, avontuurlijke rondreizen voor gezinnen, wordt onder de vlag van de nieuwe campagne gebracht.

De investering in een gloednieuwe campagne is een verrassende stap in de reiswereld, een branche die op dit moment bijzonder zware omstandigheden doormaakt. Over het afgelopen boekjaar is Sawadee echter tegen de markttrend in met 5% gegroeid: Lagerweij âIk ben ervan overtuigd dat onze focus op innovatie en duurzaamheid juist in deze tijden door klanten gewaardeerd en beloond wordtâ.

De reizen van Sawadee worden direct via www.sawadee.nl verkocht, maar zijn ook te boeken in een Arke of Holland International reisbureau.