Travel Unie International Nederland N.V.
SAWADEE LANCEERT CAMPAGNE PUUR REIZEN
Amsterdam, 12 november 2009 - Avontuurlijke reisorganisatie Sawadee
Reizen lanceert vanaf 9 november haar nieuwe campagne âPuur Reizenâ.
Puur Reizen staat voor een land écht laten zien op een verantwoorde
en duurzame manier. Directeur Hans Lagerweij: âIn gesprekken met onze
klanten ontdekten we dat het woord âpuurâ direct geassocieerd wordt
met onze reizen. Niet alleen vanwege het duurzame karakter, maar ook
vanwege het reizen in de kleinste groepen, zodat je meer ervaart en
meer contact maakt met de lokale bevolking. Ook doen we op onze
authentieke reizen de minder ontdekte gebieden aan, om te beleven hoe
een land echt isâ. Het gaat hier dan ook om een ander jasje en een
nieuwe campagne, niet om een herpositionering: âWij blijven staan voor
onze principes waarnaar we al 27 jaar werken: bijzondere reizen met
respect voor omgeving en bevolking. Dus Puur Reizen!â.
Het eerste resultaat van de nieuwe campagne is een compleet nieuwe
brochure en een restylede website www.sawadee.nl. Daarnaast zal
Sawadee de komende maanden opvallend zichtbaar zijn in print- en
televisiemedia met de nieuwe campagne. Ook het label Familieavontuur,
avontuurlijke rondreizen voor gezinnen, wordt onder de vlag van de
nieuwe campagne gebracht.
De investering in een gloednieuwe campagne is een verrassende stap in
de reiswereld, een branche die op dit moment bijzonder zware
omstandigheden doormaakt. Over het afgelopen boekjaar is Sawadee
echter tegen de markttrend in met 5% gegroeid: Lagerweij âIk ben ervan
overtuigd dat onze focus op innovatie en duurzaamheid juist in deze
tijden door klanten gewaardeerd en beloond wordtâ.
De reizen van Sawadee worden direct via www.sawadee.nl verkocht, maar
zijn ook te boeken in een Arke of Holland International reisbureau.