Ingezonden persbericht


-Persbericht-

Beiersdorf Nederland kiest Zeno Group voor ondersteuning PR

Amsterdam/Baarn, 13 november 2009 - Beiersdorf heeft Zeno Group uitgekozen om het komende jaar de PR te verzorgen voor onder andere de merken NIVEA, NIVEA for Men, Labello en Eucerin.

Beiersdorf heeft besloten de Nederlandse PR-activiteiten voor het komende jaar onder te brengen bij Zeno Group uit Amsterdam. Zeno Group houdt zich voor Beiersdorf per 1 november 2009 bezig met de ondersteuning van PR voor de merken NIVEA, NIVEA for Men, Eucerin, Labello, 8x4 en Hansaplast. De samenwerking met de van oorsprong Duitse producent van (huid)verzorgingsproducten past bij de lifestylepositionering van het Amsterdamse bureau, dat onlangs al een grote Amerikaanse sportkledingfabrikant aan het klantportfolio toevoegde.

Over Beiersdorf
Beiersdorf ontwikkelt innovatieve en kwalitatief hoogwaardige A-merken op het gebied van huidverzorging die inspelen op de wensen van de consument. Aan de basis van dit succes liggen kwaliteitsmerken zoals NIVEA en Eucerin, meer dan 120 jaar ervaring in onderzoek en ontwikkeling, en een sterke internationale positie. Wereldwijd werken dagelijks 22.000 mensen in ruim 150 landen met grote inzet aan het ontwikkelen van deze producten. Beiersdorf Nederland is met circa 80 mensen verantwoordelijk voor de verkoop en marketing van de merken verkocht in drogisterijen, supermarkten en apotheken. Daarbij gaat de aandacht voortdurend uit naar betrouwbare kwaliteit en een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding. Voor meer informatie, kijk op www.beiersdorf.nl.

Over Zeno Group

Zeno Group is een full-service PR-bureau met zes vestigingen in de Verenigde Staten en één in Nederland. Het bureau maakt deel uit van het internationale Daniel J. Edelman-netwerk, waartoe ook zusterbedrijf Edelman behoort. Het Nederlandse team is gevestigd in Amsterdam en is gespecialiseerd in de sectoren lifestyle, sport en zakelijke dienstverlening. Kijk voor meer informatie op www.zenogroup.nl.
- Einde bericht-

**