Ingezonden persbericht


Leusden, november 2009 - Mexon Technology kondigt aan dat zij LiveTime Service Manager 6, een marktleidende oplossing op het gebied van ITIL service management, als SaaS oplossing gaat aanbieden in de Benelux en Frankrijk. Hiermee geeft zij gehoor aan de groeiende vraag vanuit de markt voor een betaalbare, efficiënte en effectieve oplossing voor customer service en support met een lage TCO.

Door LiveTime Service Manager zowel als on-demand als SaaS oplossing aan te bieden bewijst Mexon Technology, te luisteren naar een steeds veranderende markt en de roep om vernieuwing. Steeds meer klinkt uit deze markt de roep om flexibele oplossingen met een flexibele licentiestructuur, snelle beschikbaarheid en lage beheerkosten. Met LiveTime Service Manager Saas maakt Mexon Technology het mogelijk om alle beheer aspecten rond ITIL Service Management uit te besteden aan de leverancier inclusief de upgrade naar nieuwe versies. Met het behoud van haar on-demand oplossing houdt zij het echter ook de mogelijkheid om de oplossing in eigen beheer te blijven hosten.

Over Mexon Technology

Mexon Technology - exclusieve distributeur van LiveTime in de Benelux en Frankrijk en winnaar van de Top Tools Innovation Award - is leidinggevend leverancier en integrator van IT Service, Asset Management & Proces Management oplossingen in de Benelux en Frankrijk. De dienstverlening omvat onder meer Service Management, Proces Performance Management en Asset Intelligence. Mexon Technology streeft altijd naar een partnerschap met nieuwe en bestaande klanten op basis van betrokkenheid, betrouwbaarheid en deskundigheid. Inherent hieraan wordt het producten- en dienstenportfolio continu aangepast aan de laatste ontwikkelingen. Veel van de momenteel succesvolste ondernemingen kiezen oplossingen van Mexon Technology voor het verminderen van kosten en het verbeteren van klanttevredenheid. Mexon Technology is onderdeel van de Aexis Group. Voor meer informatie bezoekt u www.mexontechnology.com.