Content Architects behaalt hybris Gold Partner-status


EMMEN, 20091116 -- Content Architects, gespecialiseerd in het realiseren van e-business-oplossingen voor uiteenlopende branches waaronder Retail & Distribution, Manufacturing & Industry en Education, heeft de hybris Gold Partner-status behaald.

Deze partnerstatus is voor Content Architects een erkenning van bewezen kennis, toegevoegde waarde en succesvol gerealiseerde projecten op basis van het hybris-platform. Content Architects was reeds Silver Partner van hybris. De toetreding tot het hybris Gold-partnerprogramma is voor opdrachtgevers van Content Architects een bevestiging dat hun content-vraagstukken zijn ondergebracht bij een organisatie met bewezen expertise rondom e-business-producten en -oplossingen.

Edwin Middeljans, CEO van Content Architects: "We zetten het hybris-platform veel in bij projecten in e-commerce, content management en Product Information Management (PIM). Hierbij is het belangrijk dat content centraal kan worden beheerd en consistent via uiteenlopende media - zoals internet en print - kan worden gepubliceerd. De technologie van hybris biedt deze mogelijkheden. Dat we de Gold-status hebben verkregen is voor ons en onze opdrachtgevers een belangrijke bevestiging van onze deskundigheid op dit gebied,"

"Het behalen van de Gold-status heeft Content Architects dubbel en dwars verdiend door de inzet, kennis van het hybris-platform, succesvolle projecten en de toekomstvisie van de organisatie", aldus Henk-Jan van der Weide, regional manager bij hybris Benelux. "Hybris kijkt uit naar een lange samenwerking met Content Architects."

Over hybris
Hybris is leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software. Het bedrijf heeft een duidelijke visie op het gebied van consistentie, coördinatie en personalisatie van informatie binnen de verschillende kanalen in alle fases van de levenscyclus van de klant. Dit heeft geresulteerd in een geïntegreerde oplossing die industrialisatie en automatisering van communicatie-, sales- en supportprocessen ondersteunt. Deze oplossing is innovatief in dit vakgebied en laat implementaties soepel verlopen. Daarnaast kunnen bedrijven hun single-site, multi-site en multi-channel-communicatie stap voor stap beheren.

Hybris is opgericht in 1997. Het bedrijf heeft in het verleden goede groei- en winstresultaten behaald en heeft sterke groeiambities voor de toekomst. Het hoofdkantoor is gevestigd in München en andere kantoren bevinden zich in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Zwitserland en Zweden. Internationale aanwezigheid wordt mede ondersteund door zakelijke en technologiepartners in Europa en de VS. Hybris heeft wereldwijd 150 klanten en onderhoudt ruim 1.500 websites. Het klantenbestand omvat onder andere Adidas, Toys `R' Us, De Bijenkorf, V&D, Pirelli, Zavvi, TUI, Lufthansa, Conrad, Puma, Ulla Popken, Nokia, Reebok, Rexel, Grundfos, Demag, Sika, Hagemeyer, Phonak en Bechtle.
Over Content Architects

Content Architects is toonaangevend specialist in oplossingen voor content. Het realiseert e-business-oplossingen voor uiteenlopende branches, waaronder Retail & Distribution, Manufacturing & Industry, Media en Education. Opdrachtgevers kiezen voor Content Architects door haar jarenlange ervaring en expertise in crossmediale oplossingen. Content Architects beschikt over marktfocus en professioneel project management om een project binnen de tijd, binnen budget én volgens verwachting op te leveren. Haar specialisten werken met "best-of-breed" technologie om totaaloplossingen in PIM/eCommerce, Content Management, Web to Print en Dynamic Imaging te ontwerpen, te ontwikkelen, te implementeren, te hosten en te supporten. Content Architects werkt voor organisaties die hun diensten en/of producten uniform en via verschillende (media) kanalen willen uitzetten, meer online verkopen willen realiseren, willen besparen op hun marketingkosten zonder de communicatie met de klant te verliezen.

Content Architects





Ingezonden persbericht