AEGON TweetBanket in teken van de ideale financiële dienstverlener

17/11/2009 10:46

AEGON Nederland

Op donderdag 19 november 2009 vindt tussen 12.00 uur en 13.00 uur het 3e AEGON TweetBanket plaats. Via een poll op de site www.aegonbank.nl hebben klanten het onderwerp, de ideale financiële dienstverlener, van dit AEGON TweetBanket bepaald. AEGON Bank gaat samen met twitteraars op zoek naar de eigenschappen en kwaliteiten die een financiële dienstverlener moet bezitten om ideaal genoemd te worden.

De voorgaande edities van het AEGON TweetBanket stonden vooral in het teken van vragen stellen aan AEGON Bank. Nu draait AEGON Bank de rollen om, want dit is een onderwerp waar AEGON Bank de antwoorden niet op heeft. Wat ideaal is wordt immers bepaald door de wensen van de consument. Er is dus een belangrijke rol voor de twitteraars weggelegd tijdens dit AEGON TweetBanket.

Iedereen met een Twitter-account kan mee discussiëren over dit onderwerp door vragen en opmerkingen te sturen aan @aegonbank. Ook is het AEGON TweetBanket te volgen door tijdens het AEGON TweetBanket te zoeken op "aegonbank" op http://search.twitter.com.

Social Media neemt een belangrijke rol in bij het consumentencontact van AEGON Bank. Klanten bepalen nu eenmaal zelf wanneer en hoe zij in contact treden, via bijvoorbeeld telefoon, mail, chat of Twitter. AEGON Bank heeft zo'n 440 followers op Twitter. Zij worden geholpen als er vragen zijn en op de hoogte gehouden van activiteiten. Daarnaast kijkt AEGON Bank naar tweets met klachten en probeert deze direct op te lossen.





http://search.twitter.com/

http://www.aegon.nl