Ingezonden persbericht


Nieuwe show van Boom Chicago in première

Upgrade or Die; a high tech comedy show about modern life

Amsterdam, 11 november 2009 - Dinsdag 17 november gaat Boom Chicago's nieuwste show Upgrade or Die in première. De hilarische high-tech comedy show zorgt dat je helemaal up to date bent met het moderne leven. Twitter en Widgets en Apps? Oh My! To tweet or not to tweet? Dat is de vraag. En de nieuwe filosofie? iPhone therefore iAm.

Maar maken smart phones ons ook echt slimmer? Besparen onze computers ons tijd of slurpen ze die juist op? En social networking? Als je LinkedIn bent op Facebook krijg je dan Hyves? Een ding is zeker: Boom Chicago's comedy upgrade is snel, grappig en het haalt de bugs uit eerdere versies. Upgrade or Die is een interactief comedy spektakel vol improvisatie, sketches, muziek, video en de nieuwste technische snufjes. De show maakt gebruik van de ideeën van het publiek, de acteurs, het internet en is state-of-the-art funny zonder terug te vallen op goedkope gimmicks.... Nu in 3D!

Helemaal in lijn met deze interactieve show worden er via Twitter kaarten weggegeven, dus: volg Boom Chicago nu ook op Twitter!

Boom Chicago

In hun 16 jarige bestaan is Upgrade or Die alweer de 34ste nieuwe show van komediegezelschap Boom Chicago. Boom Chicago introduceerde in 1993 improvisatiecomedy bij het Nederlandse publiek en stond hiermee in ons land aan de wieg van deze inmiddels zeer populaire vorm van grappen maken, waarbij van tevoren geen script bestaat.

Onder leiding van Andrew Moskos, Saskia Maas en Jon Rosenfeld groeide Boom Chicago uit tot een internationaal comedyinstituut waar Nederland trots op mag zijn. Boom Chicago speelt negen voorstellingen per week in het eigen theater aan het Leidseplein en tweehonderd shows per jaar op lokaties wereldwijd in het festival circuit en B2B segment. In de afgelopen zestien jaar hebben meer dan anderhalf miljoen mensen een Boom Chicago show gezien.

----------------------

Noot voor redacties



Ingezonden persbericht