Ingezonden persbericht


WINSTON GERSCHTANOWITZ VERBINDT ZICH AAN VAN GILS PARFUMS

Vanaf vandaag onderstreept niemand minder dan Winston Gerschtanowitz dat de Van Gils man terug is! De tv-presentator en ondernemer verbindt zich als ambassadeur aan het beroemde parfummerk Van Gils. Onder de slogan 'My fragrance, Winston Gerschtanowitz' gaat Van Gils hiermee een nieuwe fase in.

Van Gils Parfums start vandaag met de campagne voor de geur 'Strictly for Men'. Opvallend is dat juist een vrouwenblad (LINDA.) 't spits afbijt met een verleidelijke advertentie voor deze mannengeur.

Winston: 'Ik gebruik Van Gils al jaren, een samenwerking is voor mij dus niet iets nieuws. Ik vind het wel erg leuk om vanaf nu anderen te overtuigen van deze lekkere fragrance en de filosofie achter dit mooie merk.'

Zoals iedereen weet creëerde Van Gils in de jaren '80 dé geurlijn voor de charismatische en zelfverzekerde man: 'Strictly for Men'. Een geur die het mannelijke en verleidelijke moest onderstrepen, eigenschappen die tot uiting kwamen in de allereerste visual ooit van Van Gils. Het prikkelende beeld van de naakte man en de dame in zijn pak roepen voor menigeen nog altijd herinneringen op. Geïnspireerd op deze visual introduceert Van Gils de nieuwe Van Gils Man. Hij is rijper, karakteristieker, maar nog altijd stoer, sensueel en met dezelfde aantrekkingskracht.

Het succes van Van Gils' 'Strictly for Men' is vooral te danken aan de karakteristieke, verleidelijke en mannelijke geur. Het straalt zelfverzekerdheid uit en wordt gekenmerkt door waardes als "less is more". Dat Van Gils en Winston Gerschtanowitz een partnership aan wilden gaan, was voor beide partijen een logische stap.

'STRICTLY FOR MEN' - DETAILS

Tot in de kern.

Ieder parfum is opgebouwd uit top-, hart- en basisnoten. 'Strictly for Men' grijpt je aandacht met de frisheid van Citroen, Bergamot en Verbena. Deze topnoten verleiden je naar de diepere en intensere hartnoten van de geur en misschien wel het geheim tot de verleidingskracht van Van Gils: Tijm, Coriander en wat ook wel the Queen of Spices wordt genoemd: Cardamom. De aroma's van onder meer Ceder, Amber en Patchouli ronden het geheel af en maken de geur van Van Gils tot een kruidig en krachtig parfum.

Verkrijgbaarheid

Van Gils heeft bij het ontwikkelen van de nieuwe klassieker één kernwaarde als leidraad genomen: Less is More. Vasthoudend aan het originele ontwerp van het merk 'Stricty for Men', is het iconische design van Van Gils doorgevoerd in alle producten.

De hele lijn bestaat uit: Eau de Toilette (100ml, 50ml, 30ml & 100ml refill), After Shave (100ml, 50ml, 30ml & 100ml refill), Bath & Shower Gel, Deodorant (150ml aerosol, 75ml stick), VG+ Age Protect Moisturiser (75ml).

Over Van Gils Parfums

Van Gils Parfums voert o.a. de bekende lijnen Strictly for Men, PUUR en Between Sheets. De parfums worden ontwikkeld en geproduceerd in Nederland en zijn verkrijgbaar bij parfumerieën en drogisterijen in binnen- en buitenland.

www.vangilsparfums.com

Foto Winston Gerschtanowitz: Hans de Vries