Ingezonden persbericht


JuniorSenior twittert over Boom Chicago
Twitter campagne rondom première Upgrade or Die

Amsterdam, 19 november 2009 - JuniorSenior verzorgt de PR rond de nieuwste show van Boom Chicago; Upgrade or Die. En hoe beter de aandacht vragen rond de hilarische high-tech comedy show dan via Twitter?

Twitter en Widgets en Apps? Oh My! To tweet or not to tweet? Dat is de vraag. En de nieuwe filosofie? iPhone therefore iAm. Maar maken smart phones ons ook echt slimmer? Besparen onze computers ons tijd of slurpen ze die juist op? En social networking? Als je LinkedIn bent op Facebook krijg je dan Hyves? Een ding is zeker: Boom Chicago's comedy upgrade is snel, grappig en het haalt de bugs uit eerdere versies. Upgrade or Die is een interactief comedy spektakel vol improvisatie, sketches, muziek, video en de nieuwste technische snufjes. De show maakt gebruik van de ideeën van het publiek, de acteurs, het internet en is state-of-the-art funny zonder terug te vallen op goedkope gimmicks... Nu in 3D!

Helemaal in lijn met deze interactieve show worden er via Twitter kaarten weggegeven, dus: volg Boom Chicago nu ook op Twitter!

----------------------


Ingezonden persbericht