Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden vernieuwd

Mijn.nn.nl van Nationale-Nederlanden vernieuwd

Den Haag, 23 november 2009

Nieuw extranet ademt gebruikersgemak en eenvoud

Het extranet van Nationale-Nederlanden is vernieuwd en geheel naar de eisen en wensen van de gebruikers ingericht. Na een enorme operatie zijn vooral de functionaliteiten van mijn.nn.nl sterk verbeterd en behoorlijk uitgebreid. Zo kan de verzekeringsadviseur voortaan op eenvoudige wijze en in een gepersonaliseerde omgeving informatie vinden over de producten van Nationale-Nederlanden, offertes maken en online een klantendossier aanmaken.

Aan het tot stand brengen van een nieuw extranet heeft Nationale-Nederlanden prioriteit gegeven, omdat het één van de belangrijkste gereedschappen van de verzekeringsadviseur is. `Mijn.nn.nl' is nu zo gebouwd dat het beter aansluit op de werkprocessen van het intermediair en die optimaal ondersteunt. Om dat te bereiken zijn het ontwerp en de inrichting van het netwerk vooral gebaseerd op suggesties van de belanghebbenden uit de branche. Bovendien is het systeem voor de lancering uitgebreid getest door de toekomstige gebruikers en zijn de bevindingen en aanbevelingen die daaruit voortkwamen al in de ontwikkelingsfase gebruikt ter verbetering.

Het systeem biedt mede daardoor optimaal gebruikersgemak, met onder meer een persoonlijke homepage voor de adviseur, heldere navigatieopties en een klantdossier. Daarin kan de adviseur alle informatie over zijn klanten opslaan in één overzicht.

Op het gebied van klantenbeheer, maar ook op dat van advies biedt Nationale-Nederlanden met het vernieuwde `mijn.nn.nl' een zeer brede ondersteuning, zeker in vergelijking met de extranetten van de concurrentie. Mijn.nn.nl is na deze hele operatie een toekomstbestendig platform, waaraan continu verder wordt gebouwd. In de komende jaren gaat Nationale-Nederlanden samen met het intermediair stap voor stap naar nog meer gemak.