Nationale-Nederlanden vernieuwd
Mijn.nn.nl van Nationale-Nederlanden vernieuwd
Den Haag, 23 november 2009
Nieuw extranet ademt gebruikersgemak en eenvoud
Het extranet van Nationale-Nederlanden is vernieuwd en geheel naar de
eisen en wensen van de gebruikers ingericht. Na een enorme operatie
zijn vooral de functionaliteiten van mijn.nn.nl sterk verbeterd en
behoorlijk uitgebreid. Zo kan de verzekeringsadviseur voortaan op
eenvoudige wijze en in een gepersonaliseerde omgeving informatie
vinden over de producten van Nationale-Nederlanden, offertes maken en
online een klantendossier aanmaken.
Aan het tot stand brengen van een nieuw extranet heeft
Nationale-Nederlanden prioriteit gegeven, omdat het één van de
belangrijkste gereedschappen van de verzekeringsadviseur is.
`Mijn.nn.nl' is nu zo gebouwd dat het beter aansluit op de
werkprocessen van het intermediair en die optimaal ondersteunt. Om dat
te bereiken zijn het ontwerp en de inrichting van het netwerk vooral
gebaseerd op suggesties van de belanghebbenden uit de branche.
Bovendien is het systeem voor de lancering uitgebreid getest door de
toekomstige gebruikers en zijn de bevindingen en aanbevelingen die
daaruit voortkwamen al in de ontwikkelingsfase gebruikt ter
verbetering.
Het systeem biedt mede daardoor optimaal gebruikersgemak, met onder
meer een persoonlijke homepage voor de adviseur, heldere
navigatieopties en een klantdossier. Daarin kan de adviseur alle
informatie over zijn klanten opslaan in één overzicht.
Op het gebied van klantenbeheer, maar ook op dat van advies biedt
Nationale-Nederlanden met het vernieuwde `mijn.nn.nl' een zeer brede
ondersteuning, zeker in vergelijking met de extranetten van de
concurrentie. Mijn.nn.nl is na deze hele operatie een
toekomstbestendig platform, waaraan continu verder wordt gebouwd. In
de komende jaren gaat Nationale-Nederlanden samen met het intermediair
stap voor stap naar nog meer gemak.
Nationale-Nederlanden