Ingezonden persbericht


Persbericht

23 november, 2009

Sage en Kewill versterken samenwerking

~ Meer gebruikersgemak voor organisaties die werken met Kewill Forwarding ~

Kewill, leverancier van softwaretoepassingen voor internationale handel en logistieke dienstverlening, maakt wereldwijde handel voor haar klanten nog eenvoudiger dankzij de verregaande integratie met Sage ACCPAC Financials en Kewill's Forwarding-oplossing.

De integratie met Sage ACCPAC is een standaardoplossing. De gegevens die worden ingevoerd in het operationele forwarding-systeem worden door de integratie automatisch verwerkt in het financiële systeem. Op deze manier vermindert de hoeveelheid 'dubbel werk' en worden kosten bespaard. Dit komt mede doordat gegevens niet langer in twee aparte systemen ingevoerd worden. Daarnaast betekent dit dat er maar één set van gegevens gebruikt wordt binnen de organisatie en dat is cruciaal voor een weloverwogen beslissingsproces. Processen zijn beter gestroomlijnd wanneer data niet gedupliceerd wordt.

"De integratie biedt een krachtige oplossing", aldus Ritu Roony, global product manager bij Kewill. "Andere forwarding-oplossingen hebben beperkte financiële mogelijkheden die onvoldoende tegemoet komen aan de wensen van wereldwijd opererende expediteurs. Met deze oplossing hebben gebruikers een mooie combinatie van een 'best of breed' forwarding-applicatie met een geïntegreerd financieel pakket. Wij hebben gekozen voor Sage, omdat deze oplossing wereldwijd ondersteund wordt met uitgebreide uitrolmogelijkheden en een duidelijke product roadmap."

Er is een duidelijke verbetering te zien in de productiviteit wanneer gegevens slechts één keer ingevoerd worden in het systeem. Daarnaast is er een daling van het aantal gebruikersfouten. Het is voor expediteurs mogelijk om eenvoudiger nieuwe klanten te registreren, wat uiteindelijk bijdraagt aan een aantrekkelijker voorstel voor deze nieuwe klanten. Roony vervolgt: "Expediteurs krijgen hierdoor meer operationele flexibiliteit en controle. Informatie wordt gedeeld en door een verbeterd inzicht kunnen operationele afdelingen direct zien wat er binnen de organisatie gebeurd. Zo kunnen zij bijvoorbeeld zien of een klant betaald heeft voordat er een nieuwe opdracht wordt ingeboekt."

De verbeteringen in Kewill Forwarding verhogen de Service Level Agreements (SLA's) die expediteurs hun klanten kunnen bieden. De eisen op het gebied van klantenservice worden steeds hoger en daarom is het van groot belang dat global forwarders hieraan kunnen voldoen met behulp van deze verbeterde oplossing.

Andere toevoegingen zijn de Document Packet en Autoresponder tool. De Document Packet tool maakt het voor gebruikers mogelijk om snel en duidelijk aan te geven wanneer documenten gebundeld verstuurd moeten worden naar klanten of partners, in plaats van één voor één. Dankzij het geautomatiseerde proces is een organisatie niet meer afhankelijk van de gebruiker om relevante documenten te versturen. De Autoresponder tool stelt gebruikers in de gelegenheid om de automatische planning van opvolgacties te beheren. Zo kunnen bepaalde functies worden ingezet waarbij gebruikers een melding krijgen wanneer een opdracht is afgerond. Daarnaast dienen deze meldingen als herinnering voor een volgende actie en is het met deze meldingen mogelijk om klanten te informeren over het leveringsproces.

(457 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE



Ingezonden persbericht