FUN bekroond voor beste Marketingcampagnes

23/11/2009 14:27

FUN BELGIUM NV

Op zaterdag 21 november werd Vrijetijdsketen FUN gelauwerd door de hele Belgische speelgoedsector tijdens de uitreiking van de T&G Awards. FUN kreeg de prijs voor de beste Marketingcampagnes in retail.

FUN maakt er een punt van om steeds creatief uit de hoek te komen met zijn marketingcampagnes, of het nu om huis-aan-huisfolders gaat of om radiocampagnes, grote affichecampagnes en sinds kort ook tv-campagnes. FUN is een voortrekker op marketingvlak in de speelgoedbranche en de succesvolle campagnes worden dan ook regelmatig gekopieerd, binnen en buiten de sector.

"FUN is zeer tevreden met deze erkenning voor zijn marketingcampagnes. Voor ons is het een stimulans om het in de toekomst alleen nog maar beter te doen", benadrukt Bart Coeman, bestuurder van FUN.

De T&G Awards is een initiatief van het Belgische speelgoedvakblad Toy & Games Magazine. "Iedereen die binnen de speelgoedsector werkt in België, kon zijn stem uitbrengen", aldus Erik De Ridder, uitgever van T&G Magazine. "Daarbij hebben we ervoor gezorgd dat de leveranciers hun mening gaven over de winkels, en de winkels hun mening over de leveranciers."

*****

Over FUN

Fun is één van de grootste spelers in de vrijetijdsmarkt in België. Fun brengt vernieuwing in het segment van de vrijetijdsbesteding voor kinderen, jongeren én volwassenen met een ruim assortiment speelgoed, babyartikelen, multimedia, tuinmeubelen en zomerartikelen, school en seizoensproducten waaronder Halloween en Kerstdecoratie.

In de Fun winkels zijn de herkenbare shop-in-the-shop concepten terug te vinden: Disney Plaza, PlopsaShop, Standaard Bookshop en Mexx-shop.

Fun werd opgericht door de familie Coeman en groeide via een snelle expansie en een partnership met de beursgenoteerde investeringsgroep Mitiska uit tot één van de grootste winkelketens in de markt van de vrijetijdsbesteding.

Fun telt momenteel 30 vestigingen en plant elk jaar 2 tot 3 bijkomende winkels te openen. De winkels hebben een gemiddelde oppervlakte van 2.000m². Fun stelt meer dan 400 mensen tewerk. Fun realiseert een jaaromzet van 80 miljoen euro.

Fun, daar begint de pret.


Noot voor redacties