Bongo en Studio 100 presenteren belevenisbon voor het hele gezin

24/11/2009 15:56

Bongo

Rotterdam, november 2009 - Studio 100 en Bongo bundelen de krachten en lanceren een cadeau voor het hele gezin: Bongo De Wereld van Studio 100. Mega Mindy, Piet Piraat, K3, Kabouter Plop en andere kinderhelden bij elkaar in één belevenisbon. Hiermee speelt het belevenisbonnen-merk in op de toenemende vraag naar kwalitatieve cadeaus voor kinderen èn hun ouders.

Met deze belevenisbon trakteer je de kleintjes op een ontmoeting met hun helden tijdens een bezoek aan één van de themaparken of een live-show. Het is een waardebon van 50 euro aan tickets voor één van de liveshows + 10 euro tegoed voor merchandising of het biedt toegang voor 2 tot 3 personen tot één van de 4 Plopsa-themaparken, afhankelijk van de keuze van de ontvanger. Elk park biedt nog een leuk extraatje als verrassing.

Met een Bongo geef je een complete belevenis cadeau, in één van de 50 thema's in de categorieën activiteiten, culinair, wellness en overnachtingen. De ontvanger kiest zelf zijn belevenis uit 30 tot 50 arrangementen . Reserveren kan eenvoudig via www.bongo.nl en betalen doe je met de voucher aan de kassa.

Over Bongo

Bongo is in de Benelux marktleider in belevenisbonnen.Vanaf 2007 is het onderdeel van de Franse groep Smart?, actief in 13 Europese landen, de Verenigde Staten en Canada.In 2008 behaalde Bongo in de Benelux een omzet van 60 mln met 700.000 verkochte bonnen, waarvan Nederland een kleine 10 mln voor zijn rekening neemt. In 2009 zal naar verwachting de grens van 1.000.000 verkochte bonnen worden overschreden.

Bongo De Wereld van Studio 100 is o.a verkrijgbaar in de Bongo-shops in Rotterdam en Amsterdam. Voor alle thema's en verkooppunten: www.bongo.nl





http://www.bongo.nl