Deltion College
nieuws
24-11-09
Student Deltion College wint videowedstrijd van Staples Office Center
Mikail Pehlivan, student Interactief Media Vormgeven op het Deltion
College, heeft 17 november jl. de hoofdprijs gewonnen van de `Love the
Office' videowedstrijd van Staples Office Centre. Met zijn film `The
easy button at Staples' wint hij een luxe reis naar Los Angeles (USA).
Staples Office Center schreef eind september de `Love the Office'
videowedstrijd uit om een grappig kantoorfilmpje te laten maken, met
als doel het vergroten van de naamsbekendheid van Staples Office
Centre. In de Verenigde Staten maakt Staples furore reclames waarin de
slogan `That was easy` terugkeert.
Pehlivan besloot deel te nemen en maakte tijdens het ontwikkelen van
zijn film gebruik van de moderne vormgevingsfaciliteiten die binnen de
campus van Deltion aanwezig zijn. Te denken valt aan de greenscreen
studio en het 3D-motion capture suit. Hij riep de populaire Easy
Button tot leven. In de film komt Button Easy al dansend het Office
Centre binnen en wil maar één ding: naar Los Angeles. Een visionaire
zet naar bleek, want de reis van de hartverwarmende button wordt nu
werkelijkheid voor zijn maker. Met ruim 1600 stemmen won Pehlivan de
wedstrijd en kreeg hij uit handen van journalist en presentator René
Mioch een reischeque uitgereikt.Klik hier voor het filmpje.
Graag een link naar: http://www.lovetheoffice.nl/
---