Deltion College


nieuws

24-11-09

Student Deltion College wint videowedstrijd van Staples Office Center

Mikail Pehlivan, student Interactief Media Vormgeven op het Deltion College, heeft 17 november jl. de hoofdprijs gewonnen van de `Love the Office' videowedstrijd van Staples Office Centre. Met zijn film `The easy button at Staples' wint hij een luxe reis naar Los Angeles (USA).

Staples Office Center schreef eind september de `Love the Office' videowedstrijd uit om een grappig kantoorfilmpje te laten maken, met als doel het vergroten van de naamsbekendheid van Staples Office Centre. In de Verenigde Staten maakt Staples furore reclames waarin de slogan `That was easy` terugkeert.

Pehlivan besloot deel te nemen en maakte tijdens het ontwikkelen van zijn film gebruik van de moderne vormgevingsfaciliteiten die binnen de campus van Deltion aanwezig zijn. Te denken valt aan de greenscreen studio en het 3D-motion capture suit. Hij riep de populaire Easy Button tot leven. In de film komt Button Easy al dansend het Office Centre binnen en wil maar één ding: naar Los Angeles. Een visionaire zet naar bleek, want de reis van de hartverwarmende button wordt nu werkelijkheid voor zijn maker. Met ruim 1600 stemmen won Pehlivan de wedstrijd en kreeg hij uit handen van journalist en presentator René Mioch een reischeque uitgereikt.Klik hier voor het filmpje.

Graag een link naar: http://www.lovetheoffice.nl/
---