wehkamp.nl ontvangt hoogste aantal bezoekers ooit

25/11/2009 09:39

Wehkamp B.V.

Bezoekers vormen rij van hoofdkantoor in Zwolle tot aan Parijs

Zwolle - wehkamp.nl heeft de afgelopen dagen, tijdens haar korting4daagse, ondanks de krimpende markt, wederom alle records gebroken. De online retailer boekte niet alleen het beste verkoopresultaat ooit, maar brak ook haar eigen bezoekersrecord; in slechts vijf dagen tijd brachten maar liefst 1,1 miljoen mensen een bezoek aan wehkamp.nl. Indien deze (unieke) bezoekers een rij zouden vormen, zou deze van het Zwolse hoofdkantoor tot aan Parijs reiken.

Van 19 tot en met 22 november jongstleden stond wehkamp.nl in het teken van de korting4daagse. Tijdens dit halfjaarlijks terugkerend event werden kortingen gegeven van respectievelijk 20% op mode en wonen en 10% korting op elektronica. Ondanks het feit dat de detailhandelmarkt in het derde kwartaal nog een krimp van 5,5% moest verwerken (negatieve uitschieters waren hierbij de elektronicabranche (-13%) en woninginrichting (-10%), (bron: CBS), brak het grootste en meest gewaardeerde online warenhuis alle records. Sinds de rebranding halverwege 2008, heeft wehkamp.nl een positieve lijn ingezet en weten vast te houden ondanks de krimpende markt en economische crisis.

wehkamp.nl introduceerde tijdens de korting4daagse, als eerste Nederlandse retailer, een 3d-winkelervaring genaamd 'Augmented Reality'. Hiermee kon de klant de nieuwste folder of de printadvertentie van wehkamp.nl op verrassende wijze tot leven brengen. wehkamp.nl onderscheidt zich frequent met innovaties. Zo werd de Stijlwijzer van Dyanne Beekman gelanceerd, zagen het Mobiele warenhuis, het 'Samen shoppen' en 'Spot de Shopper' het daglicht. De laatstgenoemde brengt anoniem alle aankopen van klanten van wehkamp.nl in kaart.





http://www.wehkamp.nl