Ingezonden persbericht


Persbericht

Menzis kiest voor WFM oplossing van Tele'Train

20 november 2009. Menzis Zorgverzekeraar heeft voor het forecasten en roosteren van de verschillende klantcontacten gekozen voor de Verint/Witness WFM software geleverd door Tele'Train.

"Tele'Train biedt een compleet geïntegreerde oplossing aan voor onze klantcontactomgeving, de combinatie van zowel front als back office werkzaamheden kunnen plannen en roosteren is voor ons van groot belang." aldus Arjan Delbrugge, project manager bij Menzis. André Filippini van Tele'Train voegt hieraan toe; " Wij zijn verheugd met Menzis als klant, een innovator op het gebied van klantcontact in de zorg."

Over Menzis
Zorgverzekeraar Menzis is een totaalverzorger. Naast het verzekeren van zorg, behartigt Menzis de belangen van zijn klanten door het regelen en organiseren van benodigde zorg. Zonder winstoogmerk. De verzekeraar richt zich daarbij op zorg én welzijn. Samen met klanten, patiëntenverenigingen, zorgverleners en overheid wil Menzis dat goede betaalbare zorg voor iedereen toegankelijk is en blijft. Nu en in de toekomst. Meer informatie: http://www.menzis.nl

Over Tele'Train
Tele'Train onderscheidt zich door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat vanuit de visie; 'Het verschil zit in de mens'. De rendementsverbetering van uw klantcontact zit veelal in uw eigen mensen! Vanuit haar missie: 'rendementsverbetering door optimale klantinteractie' staat Tele'Train voor praktisch en resultaatgericht maatwerk bij haar klanten. Wilt u weten wat Tele'Train voor uw contactcenter kan betekenen? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op via info@teletrain.nl. Meer informatie: http://www.teletrain.nl

----------