Twee Gouden Pauwen voor Young Perfect Promotions

24/11/2009 22:55

Birdy Communicatie

Het Bredase instore communicatiebureau Young Perfect Promotions (YPP) heeft op 24 november jl. twee Gouden Pauwen gewonnen voor ShopHopper en de FruitExperience. Daarnaast ontving YPP een bronzen overall prijs, achter KPN (goud) en Tchai (zilver). Supermarktformules concurreren in deze tijden veel met elkaar en dienen onderscheidend te zijn. Instore communicatie speelt een steeds belangrijkere rol binnen de marketingmix.

Vier nominaties

De prestigieuze prijzen werden in Rotterdam uitgereikt aan Sales Directeur Jaap de Jong van YPP tijdens het 10e Benelux POP Awards Gala.Dit is het eerste jaar dat YPP heeft meegedaan aan de Benelux POP Awards. Het instore communicatiebureau heeft vier succesvolle concepten ingezonden in drie verschillende categorieën. YPP was met de Cooqer en de ShopHopper genomineerd in de categorie 'instore promotions'. De 3D HoloDisplay was genomineerd in de categorie 'digitale instore media' en de FruitExperience was genomineerd in de categorie 'displays'. De nominaties werden op 29 september jl. gepresenteerd tijdens het Marketing at-Retail congres dat jaarlijks door POPAI Benelux wordt georganiseerd.

De concepten van YPP (zie www.ypp.nl) zorgen niet alleen voor een innovatieve productpresentatie maar ook voor beleving op de winkelvloer. Supermarktformules concurreren in deze tijden veel met elkaar en dienen onderscheidend te zijn. Instore communicatie speelt een steeds belangrijkere rol binnen de marketingmix. Door het inzetten van dit soort instore communicatieconcepten kan de winkel de consument prikkelen en stimuleren tot aankoop.

Over POPAI

POPAI Benelux is 'The Global Association for Marketing at-Retail' en hét expertise- of kenniscentrum voor instore communicatie in de Benelux voor 'Marketing at-Retail'. Marketing at-Retail omvat alle aspecten van instore marketing & -communicatie. Hun jaarlijkse awardsgala is bedoeld voor vakgenoten ter stimulering van creativiteit en inventiviteit. Het thema in 2009 was 'Een ontdekkingstocht met adembenemende panorama's.' Het gala vond plaats op een luxe cruiseschip, al varend door de feeëriek verlichte stad en havens van Rotterdam.

Over YPP

Instore communicatiebureau YPP is al twintig jaar gespecialiseerd in brand- en sales activation. YPP werkt voor grote supermarktketens in de retail en voor vele grote A-merken in het retailsegment. YPP verzorgt voor A-merken productdemonstraties, kookdemonstraties en proeverijen bij diverse supermarktketens in het retailsegment.

/////





http://www.ypp.nl