Maus & Co. ontvangt 250ste certificaat van Ed Nijpels & Wijnand Jongen

26/11/2009 20:52

Maus & Co

Helmond - 26 november 2009

Op 26 november 2009 ontving internetbedrijf Maus & Co. de felbegeerde certificering van de Thuiswinkel Organisatie, welke is ondertekent door voorzitter Ed Nijpels en directeur Wijnand Jongen. Maus & Co. Is gespecialiseerd in Baby & Kids Lifestyle en verkoopt via haar internetsite www.maus-en-co.nl onder andere kinderkameraccessoires, verzorgingstassen en speelgoed.

Eigenaar Marloes Maasakkers van Maus & Co. is bijzonder enthousiast. "De Thuiswinkelorganisatie heeft momenteel ruim 1.000 leden. Ik ben er trots op dat wij vooraan lopen als het gaat om certificering. In Nederland zijn enkele duizenden internetbedrijven, daarvan zijn er dus nu slechts 250 zijn gecertificeerd. Maus & Co. mag zich nu dus tot het selecte gezelschap rekenen waar consumenten veilig en vertrouwd kunnen winkelen. Iets om dus echt trots op te zijn." alsdus Marloes.

Maus & Co. Is ongeveer 3 jaar geleden gestart als internetbedrijf en sinds 2007 aangesloten bij de Thuiswinkelorganisatie. Marloes ziet nadrukkelijk het belang in van een dergelijke waarborg. "Er zijn momenteel veel internetsites waar consumenten kunnen kopen, maar waarbij veiligheid en voorwaarden lang niet altijd duidelijk zijn. Het is daarom des te meer van belang dat consumenten goede bedrijven kunnen herkennen aan een duidelijk logo. Ik ben blij dat dit er nu is."

Het waarborg van de Thuiswinkelorganisatie betekent dat Maus & Co haar huidige werkwijze en gehanteerde voorwaarden jaarlijks laat controleren op conformiteit met relevante wet- en regelgeving en de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. Maus & Co biedt de consument daarmee een betrouwbare en veilige manier van online winkelen. Deze certificering biedt de consument o.a. de volgende 6 zekerheden:


1. Weten met wie u zaken doet en hoe de consument het bedrijf gemakkelijk kunt benaderen.


2. Algemene voorwaarden die zijn overeengekomen met de consumentenbond


3. Veiligheid en privacy; onder andere door een SSL-certificaat (dit is het bekende slotje onder aan de webpagina) en persoonsgegevens worden verwerkt volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens.


4. Extra bedenktijd van 14 dagen; dit betekent dat een klant zonder opgaaf van redenen 14 dagen de tijd heeft om zijn aankoop ongedaan te maken.


5. Veilig betalen: de betaalopdracht kunnen worden gedaan in de beveiligde omgeving


6. Onafhankelijke klachtenbemiddeling; indien een klant er niet uitkomt kan de klacht worden doorgestuurd naar de geschillen commissie van de thuiswinkel Organisatie

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.maus