Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie


Ik zei toch helaas!?

27 november 2009

Op vrijdag 27 november organiseert het SOKG in Mitland te Utrecht het symposium Klant - Klacht - Kwaliteit op de werkvloer voor bestuurders, leidinggevenden, staf- en beleidsmedewerkers, kwaliteits- en klachtenfunctionarissen in de zorgsector.

Klantgerichtheid, klachtvriendelijkheid en kwaliteit - op de werkvloer wordt dan echt waar gemaakt!

Wetten, codes, richtlijnen en bestuurders bieden onvoldoende waarborgen; we zien dat keer op keer bevestigd in de actuele berichten over de zorg.

Hoe stimuleert u (leidinggevende, opleider, bestuurder, kwaliteitsfunctionaris, klachtenfunctionaris, stafmedewerker, lid van ondernemingsraad of cliëntenraad) dat men op de werkvloer verder komt dan een "Ik zei toch helaas!?" als antwoord op tekorten in de drie K's?

Kosten: EUR 375,- per deelnemer; korting van EUR 25,- voor elke volgende deelnemer uit uw organisatie.