Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie
Ik zei toch helaas!?
27 november 2009
Op vrijdag 27 november organiseert het SOKG in Mitland te Utrecht het
symposium Klant - Klacht - Kwaliteit op de werkvloer voor bestuurders,
leidinggevenden, staf- en beleidsmedewerkers, kwaliteits- en
klachtenfunctionarissen in de zorgsector.
Klantgerichtheid, klachtvriendelijkheid en kwaliteit - op de werkvloer
wordt dan echt waar gemaakt!
Wetten, codes, richtlijnen en bestuurders bieden onvoldoende
waarborgen; we zien dat keer op keer bevestigd in de actuele berichten
over de zorg.
Hoe stimuleert u (leidinggevende, opleider, bestuurder,
kwaliteitsfunctionaris, klachtenfunctionaris, stafmedewerker, lid van
ondernemingsraad of cliëntenraad) dat men op de werkvloer verder komt
dan een "Ik zei toch helaas!?" als antwoord op tekorten in de drie
K's?
Kosten: EUR 375,- per deelnemer; korting van EUR 25,- voor elke
volgende deelnemer uit uw organisatie.