Ingezonden persbericht


Persbericht

Extra verkeer naar showroom

Occasionactie AutoTrack.nl vergroot omzet in decembermaand

Diemen, 30 november 2009 - Op 1 december gaat voor de zesde keer de jaarlijkse occasionactie van AutoTrack.nl van start. Deze actie is bedoeld om in de moeilijke decembermaand extra verkopen te realiseren voor autobedrijven. Autobedrijven maken hierbij kans op een jaar lang gratis adverteren op AutoTrack.nl.

Autobedrijven die de occasionactie promoten bij consumenten worden hiervoor beloond. Naast het verhogen van de autoverkoop, maken de autobedrijven met de meeste inzendingen van consumenten in hun abonnementsgroep kans op een Sony digitale camera. Uit de groepswinnaars wordt de hoofdprijswinnaar geloot, die een jaar lang gratis adverteren wint.

Om de actie eerlijk te laten verlopen wordt per abonnementsgroep gekeken welk autobedrijf de meeste inzendingen binnenhaalt. Er zijn in totaal 8 groepen. Met de occasionactie maken consumenten die in december een occasion aanschaffen bij een bij AutoTrack.nl aangesloten autobedrijf, kans om het aankoopbedrag terug te winnen. De occasionactie loopt van 1 tot en met 31 december 2009.

Over AutoTrack.nl
AutoTrack.nl is hét online advertentieplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto's. AutoTrack.nl fungeert als compleet, betrouwbaar en gebruiksvriendelijke site voor consumenten bij het kopen van een auto. De site biedt transparantie en vergelijkbaarheid van het complete actuele aanbod en valideert dit door consumenten optimaal te informeren en te adviseren. Voor autobedrijven biedt AutoTrack.nl een compleet advertentieplatform met kwalitatief het beste aanbod en de best renderende leads. AutoTrack.nl werkt transparant en biedt een eerlijk concurrentieveld bij het adverteren met auto's.

Noot voor de redactie,