Ingezonden persbericht


Miss Stardoll Holland 2009 verkiezing van start

Wormerveer, 30-11-2009: UnitedGames, Stardoll en MEIDENmagazine organiseren wederom de Miss Stardoll Holland verkiezing voor 2009. Alle meiden die Stardoll spelen kunnen hun MeDoll inzenden om kans te maken op de titel en verschillende prijzen. Maandelijks wordt Stardoll.nl door ruim 375.000 meiden bezocht die hun eigen MeDoll aankleden zoals zij willen in hun eigen ingerichte Suite. Ze kunnen zich aansluiten bij vriendenclubs en virtueel shoppen in een van de flag ship stores van o.a. DKNY. Vanaf 1 december kunnen ze zich ook opgeven om mee te dingen naar de titel Miss Stardoll Holland 2009. De winnares wordt bekend gemaakt aan alle 44 miljoen spelers wereldwijd, hiermee staat een speler een vol jaar in de belangstelling op Stardoll. Om mee te doen moeten meiden een screenshot van hun MeDoll opsturen naar meiden@zpress-magazines.nl. Dit kan tot 2 januari 2010. Op deze manier maken ze kans op een uitgebreid prijzenpakket, een jaar lang Superstar status, 500 Stardollars om virtueel te kunnen shoppen in Stardoll en een cadeaukaart t.w.v. 150 euro van De Bijenkorf. De 10 finalisten worden in MeidenMagazine 01 en in januari op www.stardoll.nl bekend gemaakt. De winnares wordt in MeidenMagazine 02 en in februari op www.stardoll.nl bekend gemaakt. Bekijk de Miss Stardoll Holland 2009 pagina hier:

http://www.stardoll.com/campaigns/stardollholland/

Over Stardoll
Stardoll (www.stardoll.nl), een virtueel mode entertainment platform op het web, geeft zijn gebruikers de mogelijkheid om hun creativiteit uit te drukken in een unieke sociale speelomgeving waar spelen met social networking gemengd wordt om spelenderwijs een leuke mode-, beroemdheids- en outfitervaring aan te bieden. De groep die wereldwijd aangetrokken wordt zijn meiden van 9 - 17 jaar. De kinderen hebben op de site de mogelijkheid om een verbazingwekkende gelijkenis van zichzelf te maken, waarbij een uitgebreide verzameling van duizenden kledingstukken, accessoires en andere virtuele goederen van verschillende echte merken aangeboden wordt. Dankzij de innovatieve StarDesign applicatie kunnen gebruikers hun gevoel voor mode laten spreken door hun eigen virtuele kleding te maken. De site wordt wekelijks geupdate met nieuwe dolls en nieuwe handgemaakte mode uitingen om aan de eisen en interesses van de 12 miljoen maandelijkse bezoekers van de site te voldoen. Dagelijkse komen er tussen de 30.000 en 40.000 nieuwe fans bij, die die bestaande fanbase van 44 miljoen geregistreerde gebruikers uit meer dan 200 landen aanvullen. Het bedrijf is gevestigd in Stockholm, Zweden met een kantoor in Los Angeles, Californië. Stardoll wordt gesteund door twee van ÂŽs werelds grootste kapitaalbedrijven: Sequoia Capital, die onder andere bij Yahoo, Google en Youtube betrokken waren en Index Ventures die onder andere bij Skype betrokken waren.

Over UnitedGames
UnitedGames is ontstaan in 2007 en is toonaangevend Europees uitgever van massive multiplayer online games (MMO Games). Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam. UnitedGames bestaat uit mensen met een passie voor gaming en het creëeren van sublieme online entertainment. Het bedrijf tilt de online gaming ervaring naar een hoger niveau voor gamers en biedt een volledig services portfolio voor ontwikkelaars, met volledige marketing, lokalisatie en ondersteuning door heel Europa. Ook ontwikkelt UnitedGames haar eigen online games for een breed publiek. Het portfolio van het bedrijf bevat meer dan 20 MMO Games. Deze games worden gespeeld door 17 miljoen mensen in 178 verschillende landen. Meer informatie over het bedrijf is te vinden op www.unitedgames.com.

Over MEIDENmagazine
MEIDENmagazine is de eerste echte glossy voor meiden in de leeftijd van 9 t/m 14 jaar. 13 keer per jaar staat het magazine vol met mode, lifestyle en celebrities. MEIDENmagazine heeft een oplage van circa 80.000 exemplaren. Het blad is te koop in een groot aantal supermarkten, sigarenwinkels, Bruna's, Ako's en bij de betere boekhandel voor E 3,25. De extra feestelijke kerstspecial met de Stardoll aankondiging ligt nu in de winkel.