Ingezonden persbericht

- persbericht -

MTV EN ZARA LANCEREN EXCLUSIEVE COLLECTIE T-SHIRTS MET GLOEDNIEUW MTV DESIGN VOOR MANNEN

Nu verkrijgbaar bij Zara-winkels in meer dan 69 landen wereldwijd

Amsterdam, 3 december 2009
Deze week lanceren MTV en Zara een exclusieve gelimiteerde collectie mannen-T-shirts en -hoodies met verrassende nieuwe prints, geïnspireerd op de merkvormgeving van het iconische MTV. De collectie, bestaande uit vier T-shirts en twee sweatshirts, is verkrijgbaar bij meer dan 1000 Zara-winkels in 69 landen over de hele wereld, waaronder Nederland, Frankrijk, Duitsland, Japan, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Bovendien toont een speciaal gecreëerde microsite - www.zara.com/mtv - de collectie op leuke en zeer unieke wijze.

Deze derde kledinglijn bewijst wederom dat de samenwerking tussen Zara, één van de meest toonaangevende modebedrijven ter wereld, en MTV, dè plaats voor jongeren entertainment, succesvol is. De twee merken hebben moeiteloos hun kenmerkende creativiteit en design samengevoegd, en de wereldwijde lancering geeft consumenten een nieuwe keus uit kleding, die beïnvloed is door de nieuwste trends in de popcultuur.

MTV fans en modebewuste fashionistas kunnen zich verheugen op items die zijn geïnspireerd op verschillende audiovisuele creaties ontworpen door MTV's World Design Studio Milan in samenwerking met 's werelds populairste creatieve bureaus zoals het Engelse Universal Everything, Tronic uit New York en het in London gevestigde Realise. Elke creatie wordt momenteel uitgezonden via MTV's netwerk van 66 internationale kanalen, van Parijs tot Tokio, Milaan tot Mexico City. De creaties van Mister Furry, Mad Drummer, Chocolate Gold en Windkiss zijn aangepast voor gebruik op T-shirts en hoodies en zo zorgen de nieuwe ontwerpen voor een visueel spannende collectie.

Wil je de nieuwste MTV collectie thuis bekijken? Dat kan via de speciaal gecreëerde flash- microsite: www.zara.com/mtv. Gehost door Zara's eigen website, Zara.com, is de microsite direct gekoppeld aan de lokale website van MTV. De website toont elk afzonderlijk kledingstuk en geeft fans tevens de gelegenheid om de audiovisuele creaties, zoals Mister Furry, in hun geheel te bekijken.

Hoge resolutie beelden zijn aan te vragen via jody.verver@mtvne.com

Stelt u geen prijs op berichten van MTV Networks of een van onze zenders (MTV, Comedy Central, Nickelodeon, TMF)? Graag verzoek ik u dan een email te sturen aan pers@mtvne.com onder vermelding van afmelding.



Ingezonden persbericht