» KLM introduceert economy comfort-zone
KLM introduceert economy comfort-zone
Amstelveen - 07-12-2009
KLM lanceert vandaag feestelijk haar nieuwe Economy Comfort- zone met
een spectaculaire `zweef act' van magiior Ramana op Schiphol Centrum.
De act van Ramana is een knipoog naar de nieuwe `Choose your personal
kind of comfort' reclamecampagne van KLM, die comfortabel zittende,
zwevende passagiers zonder zichtbare stoel laat zien. De nieuwe
Economy Comfort- zone biedt passagiers meer keuze in zitcomfort in
Economy Class.
Een stoel in de nieuwe Economy Comfort biedt tot tien centimeter meer
beenruimte en de rugleuning kan tot twee keer verder naar achteren.
Economy Comfort passagiers kunnen na de landing bovendien eerder van
boord omdat de zone zich vooraan in de Economy Class bevindt. De
service en maaltijden in de Economy Comfort- zone zijn dezelfde als in
de Economy Class. Per dag zijn er meer dan 1.500 van deze stoelen
beschikbaar.
Met Economy Comfort breidt KLM de keuzemogelijkheden in zitcomfort van
de passagier die in de Economy Class reist uit. Passagiers konden al
kiezen voor een stoel met extra beenruimte en voor een stoel in een
rij van twee. KLM speelt hiermee in op de veranderende behoeften van
de klant: meer keuze in comfort in Economy Class.
De toeslag voor een stoel in de Economy Comfort zone is tussen de 80
en 150 Euro voor een enkele reis, afhankelijk van het aantal
kilometers. Flying Blue Platinum-deelnemers en reizigers met een
volledig flexibel Economy Class-ticket kunnen Economy Comfort
reserveren zonder toeslag. Flying Blue Gold-deelnemers krijgen 50%
korting en Flying Blue Silver-deelnemers 25%.
Als de passagier een ticket geboekt heeft, kan hij of zij een
Economy-Comfort stoel reserveren via Manage My Booking op www.klm.com
vanaf 90 dagen voor vertrek, via een telefonische reservering, via de
ticket offices * of via online check-in op www.klm.com. Op de
luchthaven kan het ook via de selfservice automaten**.
KLM