Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

'Gun jezelf Aruba' is verkozen tot 'Campagne van het Jaar'

Den Haag, 07 december 2009 - De 'Gun jezelf Aruba' campagne is afgelopen dinsdag als beste uit de bus gekomen tijdens de Travelution's 'Campagne van het Jaar' verkiezingen. Het Arubaans verkeersbureau heeft deze prestigieuze prijs te danken aan haar unieke, innovatie en doordachte campagne.

Vanaf 1 maart is de multimediale 'Gun jezelf Aruba' campagne van het Arubaans Verkeersbureau van start gegaan. Juist in deze tijden van crisis koos het Arubaans verkeersbureau om in te spelen op het sentiment van de consument. Via televisie-, radio-, maxi billboard's- en online reclame zijn Nederlandse consumenten op ludieke wijze benaderd. Omdat het Arubaans Verkeersbureau het de Nederlandse consument 'gunt' om op vakantie te gaan, zijn er gedurende de campagne veel reizen weggegeven. Juist in deze woelige tijden heeft de consument een heerlijke vakantie nodig, vol warmte en gastvrijheid, met goede restaurants en prachtige witte stranden.

De uitslag is voor 50% bepaald door de lezers van Travelution en voor 50% door de vakjury. Zij konden kiezen uit campagnes van andere genomineerden: het South Africa Tourism board, India Tourism board, Holland America Line, Köln Bonn Airport, Martinair Holland, MSC Cruisens en ANVR/Reiswerk. Travelution is een reisvakblad, verschijnt maandelijks en wordt door een groot deel van de bijna 10.000 reisprofessionals bewaard als naslagwerk.

Over Aruba

Aruba, ook wel One Happy Island, is een van de benedenwindse eilanden in het Caribisch Gebied met een onafhankelijke status in het Koninkrijk. Deze zonnige vakantiebestemming is bekend om haar parelwitte stranden en azuurblauwe zee, maar heeft meer te bieden dan zonnig vermaak. Het is een ideale locatie voor sporten zoals golfen, duiken, wind- en kitesurfen. Bovendien zijn er vele spa's om bij te komen van het drukke dagelijkse leven.

Voor meer informatie over Aruba: www.aruba.com

###

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht