Ingezonden persbericht


Persbericht

Tele'Train start nieuwe business unit: Plan Force®

Vandaag maakt Tele'Train Holding bekend te starten met een nieuwe entiteit: Plan Force®. Tele'Train Plan Force is gespecialiseerd in Work Force Management binnen Customer Care organisaties. Tele'Train Plan Force zorgt voor een efficiënte en effectieve inzet van medewerkers door middel van insourcing van Forecasting, Planning, Trafficmanagement en Reporting & Analyse. Met dit innovatieve concept realiseert Plan Force, in samenwerking met de klant, een resultaatgerichte planning tegen lagere kosten en een goede Customer Experience.

Jeroen van Hooff, algemeen directeur van Tele'Train, onderstreept de marktbehoefte naar deze specialistische activiteit: "Goed Work Force Management levert een directe bijdrage aan Customer Experience en het financieel resultaat van ondernemingen. De processen van Work Force Management zijn vaak dermate complex en specialistisch dat organisaties veelal de juiste expertise missen. Met de inzet van Plan Force helpen we organisaties direct hun rendement te verbeteren. Daarnaast bieden we nu ook kleinere organisaties de mogelijkheid om efficiënt om te gaan met hun resources.

Deze activiteit sluit uitstekend aan op onze ambitie eindverantwoordelijkheid te dragen voor Customer Experience Management met de juiste balans tussen People- en Work Force Management binnen de multi-channel omgeving. Onze opgebouwde expertise ten aanzien van Education, E-learning en onze Performance Suite (WFM/QM) stelt ons in staat om vanuit Tele'Train versneld deze activiteit succesvol in de markt zetten. Hierdoor zullen onze opdrachtgevers direct een rendementsverbetering behalen " aldus Van Hooff.

De verwachting is dat de komende weken de eerste contracten met opdrachtgevers zullen worden getekend. Ron Scheufen (commercieel manager) en Sven Dijkstra (operationeel manager) zijn vanuit Tele'Train bekende gezichten, die de eindverantwoordelijkheid zullen dragen voor deze nieuwe entiteit binnen de Tele'Train Holding.

Tele'Train is marktleider in klantcontact optimalisatie en is de laatste jaren snel gegroeid in een markt die sterk in ontwikkeling is. Als specialist in Customer Experience Management binnen de contactcenter branche is Tele'Train dé partner voor resultaatgerichte afspraken in het behalen van een hoger rendement uit klantcontacten binnen de gehele organisatie.

----------


Ingezonden persbericht