Interplein opent weer haar deuren na 8 jaar


Scoren op het internet met Interplein

EINDHOVEN, 20091208 -- Na 8 jaar van afwezigheid op de financiele markt opent Interplein haar deuren. Voorheen een succesvol internetmarketingbureau en pionier op het gebied van online marketing. Interplein helpt financiele instellingen zoals tussenpersonen met het marketing en sales traject via internet. Van het verkrijgen van leads tot en met het tekenen van het contract. Het leveren van financiele leads. Interplein is eigenaar van meer dan 1000 financiele websites waarop leads worden gegeneerd voor 80 soorten verzekeringsproducten.

Hiervan zijn de meest gevraagde:

*Hypotheek
*Krediet
*Uitvaartverzekering
*Pensioen
*Arbeidsongeschiktheidsverzekering
Voor Hypotheken worden op verzoek ook afspraken geleverd.

2. Het maken van promotiefilms voor op websites van tussenpersonen. Een film zegt meer dan 1000 woorden en trekt meteen de aandacht. Om de kosten in de hand te houden heeft Interplein standaardfilms die snel per kantoor kunnen worden aangepast

3. Het plaatsen van E-books op de website voor tussenpersonen

Veel mensen aarzelen om op een site gegevens achter te laten. Geef ze gratis een financieel E-book dat gestuurd wordt naar een mail adres. Deze mailadressen leveren extra leads op. Interplein heeft meerdere financiele E-books op de plank liggen (hypotheek boek, geld tips, uitvaartverzekering, schadeverzekeringen en arbeidsongeschiktheidsverzekering). Deze ebooks kunnen snel op maat gemaakt worden voor een assurantie kantoor.

4. Iedere adviseur zijn/haar eigen boek

Haal een hoge conversie met uw offertes.
Geef een consument een boek onder uw eigen naam.

Auteur = Autoriteit = Vertrouwen = Meer Offertes scoren.
Interplein heeft een aantal boeken op de plank liggen die een adviseur kan uitbrengen onder eigen naam.

5. Interplein Traffic

Interplein biedt internet marketing diensten aan om meer bezoekers te trekken naar websites van assurantiekantoren.
Interplein Adwords (Google Adwords) maakt hiervan onderdeel uit.

Interplein is eigenaar van een aantal websites zoals;

www.charelle.nl (Google Adwords Tools)
www.cursus-in-adwords.nl (Verkoop Adwords Cursussen)
www.rekenmodules.nl (Verkoop Financiele Rekenmodules)
www.adwordsexperts.nl (Google Adwords Consultancy)
www.uitgever.biz (Uitgever van Boeken)
www.imnl.nl (Internet Marketing Nederland)
Interplein helpt de assurantiekantoren de financiele crisis door te komen.

Door het leveren van leads en/of internet marketing diensten krijgt het assurantiekantoor meer bezoekers op de website(s).
Door het leveren van promotiefilms en E-books krijgt het assurantiekantoor een site die 50% - 100% meer converteert
Door het leveren van fysieke boeken haalt de adviseur meer opdrachten binnen
www.stefanrooyackers.nl Ir. S.L.C.M. Rooyackers heeft Interplein in 1999 opgericht, won diverse prijzen met Interplein in 2000, en is nu 100% eigenaar

Interplein