Kingston Technology investeert in SSD-kennisontwikkeling bij channel partners
Kingston Technology organiseert op SSD gerichte incentives, promoties, trainingen en evenementen in EMEA

Amsterdam, 9 december, 2009 - Kingston Technology Europe Ltd., een dochteronderneming van Kingston Technology Company, Inc., 's werelds grootste onafhankelijke producent van geheugenproducten, organiseert voor zijn channel-partners in EMEA een reeks aan promoties, incentives en trainingen om bekender te worden met SSD (Solid State Drive). Kingston Technology heeft zijn channel-partners voorzien van SSD's voor desktops, laptops en servers om zo verkoop en winst te genereren in deze groeiende markt.

Als onderdeel van de focus op de SSD-markt, biedt Kingston Technology zijn channel-partners specifieke, technische en commerciële trainingen. Vertegenwoordigers kunnen zo aan klanten laten zien hoe makkelijk een upgrade kan zijn met de SSD-bundels van Kingston. Naast specifieke trainingen op locatie, biedt Kingston ook installatievideo's en verkoopondersteunende materialen op de website van zijn channel partnerprogramma.

De demonstraties tonen waarom SSD's betrouwbaar, efficiënt en een goedkope upgrade-oplossing zijn voor consumenten en zakelijke gebruikers die op zoek zijn naar extra levensduur voor bestaande apparatuur, maar eveneens op zoek zijn naar prestatieverbeteringen en applicatieoptimalisatie.

"We organiseren een serie promoties, incentives, evenementen en trainingen om ervoor te zorgen dat onze channel-partners alle materialen en ondersteuning krijgen die zij nodig hebben om meer te weten te komen over SSD. De sleutel naar SSD-succes is dat de eindgebruikers de voordelen van de drives leren kennen. Op die manier realiseren ze zich hoe gemakkelijk het is om een upgrade met de SSDNow upgrade kit uit te voeren. Wanneer de fabels rond SSD's uit de wereld geholpen zijn, verwachten we een stijging in de vraag naar het product", zegt Erik Vink, business development manager voor Kingston Technology in Nederland.

"We kijken ernaar uit om met onze partners samen te werken en zo vooruitgang te boeken in de SSD-markt. Van september tot oktober dit jaar hebben we in EMEA de SSD-opbrengsten met 141% zien stijgen. Deze goede cijfers zijn te danken aan de hechte relatie die wij met onze channel-partners hebben. Daarnaast bewijzen de cijfers ook dat de interesse van consumenten en bedrijven toeneemt. Door nauw samen te werken met ons kanaal en door onze partners te voorzien van de steun en materialen die nodig zijn om de voordelen van SSD-upgrades te bewijzen, hopen we iedereen te laten profiteren van deze geweldige en vernieuwende technologie," concludeert Erik Vink.

Bekijk de nieuwe consumenten website van Kingston met nieuws, wedstrijden en tips & trucs: http://www.rememberkingston.com