Lancering nieuwe zakelijke dienstverlener ContactCare BV


ContactCare: Your Contact, our Care: Klanten profiteren van volledige bereikbaarheid en optimaal klantcontact

AMERSFOORT, 20091209 -- Op 10 december 2009 wordt in Amersfoort het startsein gegeven voor de lancering van ContactCare BV. Deze nieuwe dienstverlener is ontstaan vanuit telemarketeer SSC Contact Centers BV en legt het accent op zakelijke dienstverleningen voor de optimalisatie van klantcontact en relatiebeheer. ContactCare BV gaat van start vanuit een nieuwe locatie en met nieuwe inzichten in de markt.

Basis
Het speelveld waarin ContactCare BV actief wil zijn, is de laatste jaren sterk veranderd. ContactCare BV merkt dat bedrijven optimaal klantcontact belangrijk vinden en constateert een groeiende vraag naar virtual offices. Naast grote ondernemingen mikt ContactCare BV ook op `kleinere' partijen voor een betaalbare en gemakkelijke `klantenservice oplossing'.
Ruim een half jaar is er intensief gewerkt aan de ontwikkeling van ContactCare BV, wat ervoor heeft gezorgd dat ContactCare BV voor een heel divers scala aan bedrijven interessant is. In deze periode zijn verschillende marktonderzoeken en technologische ontwikkelingen de basis geweest voor een goed doordacht en marktconform concept met een compleet dienstenpakket.

Dienstverlening
De service van ContactCare BV richt zich op het afhandelen van onder andere inbound, e-mail, SMS, chat en post. Dit vertaalt zich in een meer dienstverlenende organisatie, waarbij bedrijven verschillende vormen van klantcontact neer kunnen leggen. De dienstverlening steunt hierbij op drie pijlers: Antwoordservice, SMS Service en E-Fulfilment voor webshops. Met de antwoordservice verzekeren bedrijven zich van een volledige bereikbaarheid met een optimaal klantcontact, terwijl de SMS Service zich vooral richt op het vergroten van de interactie tussen bedrijven en klanten. Daarnaast kunnen webwinkeliers bij ContactCare BV terecht voor de front- en backoffice van hun webshop(s). Dit houdt in dat ContactCare BV zorg draagt voor onder andere inbound, klantenservice, orderaannames, orderverwerking, retouren en fraudepreventie. De dienstverlening van ContactCare BV vindt plaats van 08:00 uur tot 21:00 uur.

Nieuwe locatie
De lancering van ContactCare BV betekent tevens dat ContactCare BV op een geheel nieuwe locatie gevestigd is. De medewerkers nemen hun intrek in een nieuw kantoor waarin alle bedrijfsgerelateerde aspecten en activiteiten van ContactCare BV geïntegreerd zijn. Het nieuwe kantoor van ContactCare BV is gevestigd aan het Centraal Station van Amersfoort.

Internet: www.ContactCare.nl





Ingezonden persbericht