Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Amsterdam, 10 december 2009

Woezel en Pip nu ook eigen magazine

Vanaf morgen hebben WOEZEL en PIP, de allerliefste hondjes van Nederland, een eigen magazine vol met kleurrijke illustraties, spelletjes en educatieve verhaaltjes. Het magazine verschijnt acht keer per jaar via de reguliere verkoopkanalen en wordt uitgegeven door Juniorpress Magazines BV in Amsterdam.

Dromenjager, het zakelijk bedrijf achter de characters, wil door de samenwerking met Juniorpress de jonge lezers op speelse wijze stimuleren in hun ontwikkeling, waarbij plezier voorop staat. Het magazine richt zich op kinderen tussen de twee en zes jaar en bevat vier redactionele pijlers: (voor) lezen, spelen, leren en kleuren. Bovendien maken de lezers van de eerste uitgave kans op een meet and greet met Woezel en Pip in eigen huis.

Woezel en Pip, bedacht en gecreëerd door Guusje Nederhorst, is het snelst groeiende pre-school merk van dit moment. Naast de succesvolle boekenreeks (meer dan 300.000 verkochte exemplaren), de goed ontvangen theatershow die op dit moment te zien is door heel Nederland en de uitgebreide productenlijn volgt nu op verzoek van vele ouders en kinderen een eigen magazine.

Voor meer informatie www.woezelenpip.nl

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht