Ingezonden persbericht


Persbericht:

Ondanks recessie groei in bedrijfsuitjes
Bedrijven organiseren in 2009 minder events maar compenseren dit met kwaliteit.

11 december 2009,
2009 was voor Indoor Skydive Roosendaal ondanks mindere economische tijden toch een succesvol jaar. In zowel recreatief als zakelijk bezoek is er in 2009 een groei gerealiseerd van 20% ten opzichte van 2008. De meest opvallende conclusie uit onderzoek leert dat bedrijven minder events organiseren per jaar, maar dat dit gecompenseerd wordt met kwaliteit van de events.

Op bedrijfsuitjes is er in 2009 flink bezuinigd. Veel aanbieders, locaties en bureaus hebben te maken met een omzetdaling. Echter ziet Indoor Skydive Roosendaal een stijging, reden om dit te onderzoeken. Uit het onderzoek blijkt dat er minder meerdaagse events worden georganiseerd. Ook het aantal uitjes per jaar neemt af. Over het algeheel worden bedrijven selectiever en is het verwachtingspatroon hoger.

"Het onderzoek bevestigde onze gedachten over dat kwaliteit uiteindelijk boven prijs wordt verkozen. Indoor skydiven is niet goedkoop maar de prijs kwaliteit verhouding is goed. Onze gasten kiezen voor uniciteit, gaan naar huis met een onvergetelijke ervaring en geven lovende recensies. We hebben het laatste jaar veel geïnvesteerd in kwaliteit en promotie, met als gevolg een buitengewoon knappe groei ten opzichte van vorig jaar. Nu is het noodzaak dat we doorgroeien met de economie." Aldus manager marketing en commerciële zaken Robert Ros.


---

Noot voor redacties



Ingezonden persbericht