Bongo shop Rotterdam opent officieel deuren met ludieke straatactie

09/12/2009 09:30

Bongo

Rotterdam, december 2009- Bongo, marktleider op het gebied van belevenisbonnen in de Benelux, opent zaterdag 12 december officieel de deuren van de Bongo-shop in de Beurstraverse Rotterdam. Dit zal gepaard gaan met een ludieke en verrassende straatcampagne waarbij het winkelende publiek wordt meegenomen in de wereld van de belevenis als cadeau.

Met het openen van 2 Bongo-shops in Rotterdam (Beurstraverse) en op 19 december ook in Amsterdam (Kalvertoren) verstevigt Bongo zijn positie op de Nederlandse markt. Deze shop-formule is in België al zeer succesvol gebleken waar het aantal binnenkort wordt uitgebreid van 6 naar 10. Met de uitbreiding van 1 naar 3 eigen shops is Bongo de eerste belevenisbon in Nederland met een eigen keten.

Bongo, de belevenisbon, is het concept voor wie persoonlijk aandacht terug wil zien in zijn cadeau. Met ruim 40 thema's in de categorieën activiteiten, wellness, culinair en overnachtingen is er altijd een Bongo die bij iemand past. Het doosje staat voor een volledig verzorgde belevenis, het boekje met 30-50 arrangementen geeft de ontvanger de mogelijkheid zelf zijn favoriete belevenis binnen dat thema uit te kiezen. Met de bijgeleverde voucher betaal je eenvoudig op de locatie of reserveer je realtime online via www.bongo.nl.

Belofte

De kwaliteit van het product, van de zorgvuldig geselecteerde arrangementen tot en met de vormgeving van het doosje, staat centraal in het concept van de shops. Volgens Harry Bleeker, general manager Bongo Benelux, een absolute kooptrigger. "Als je een Bongo in je handen hebt, ben je verkocht. Daarnaast is het de belofte die het doosje inhoudt die je overtuigt: je geeft iemand een belevenis die bij hem past, een blijvende herinnering. Ons uitgangspunt is altijd de eerlijkheid van het product: wat je ziet is wat je krijgt. Dat zie je ook terug in de cijfers: 7 op de 10 mensen die ooit een Bongo hebben gekregen, kopen deze zelf ook weer".





http://www.bongo.nl