Omnitech krijgt overweldigende respons voor KWDF op EuroStar 2009
15/12/2009 11:02
PR Newswire
AMSTERDAM en MUMBAI, India, December 15 /PRNewswire/ -- Eurostar 2009, een driedaagse softwaretestbeurs die werd gehouden in
Zweden en van start ging op 30 november 2009, eindigde in een euforische
toon. Het succes van het evenement is overduidelijk geweest wanneer men kijkt
naar de overweldigende respons die wereldwijde IT-bedrijven mochten ontvangen
op hun softwaretestdiensten. Omnitech InfoSolutions (BSE: 532882), India's
toonaangevende provider op het gebied van bedrijfsbeschikbaarheid en
-continuïteit, bevond zich onder de toonaangevende softwaretestbedrijven die
erkenning mochten ontvangen van de softwaretestprofessionals in de Europese
regio.
Door middel van Eurostar 2009 creëerde Omnitech InfoSolutions een
platform om zijn Testing 2.0-suite te demonstreren. Het "Keyword Driven
Framework" (KWDF, door sleutelwoorden aangestuurde structuur), dat een
belangrijk onderdeel vormt van deze suite, trok maximale aandacht. KWDF is
een verzameling van best practices, processen, scripts en hulpmiddelen voor
een succesvolle testautomatisering voor Europese softwaretestteams.
Dit initiatief heeft de onderneming geholpen om haar aanwezigheid in
Europa voor wat betreft haar softwaretestdiensten, verder te versterken.
In een reactie op het evenement zei de heer Anurag Shah, CEO - Technology
Services, Omnitech InfoSolutions Ltd: "De beurs op Eurostar 2009 is nu
uitgegroeid tot een van de grootste en meest populaire softwaretestbeurzen in
de wereld met meer dan 1000 testprofessionals, die door hun deelname aangaven
hoeveel belangstelling ze hadden. Op het evenement kwamen brancheleiders van
over de hele wereld samen om de behoefte aan softwaretestdiensten in Europa
te bespreken. Wij zijn zeer enthousiast over de reactie die onze oplossingen
hebben mogen ontvangen op de beurs, en hebben alle vertrouwen in een nauwere
samenwerking met diverse Europese bedrijven om hen in staat te stellen op een
praktische, tijdgebaseerde en uiterst kosteneffectieve manier automatische
testsystemen te implementeren.
Over Keyword Driven Framework (KWDF)
Het Keyword Driven Framework (KWDF) is een verzameling van best
practices, processen, scripts en hulpmiddelen voor succesvolle
automatiseringtesten. Omnitech maakt gebruik van beproefde, geteste, en
bewezen KWDF-methoden voor zijn klanten om de toepassing van de juiste
hulpmiddelen, vaardigheden, de juiste planning van de werkzaamheden, en het
opzetten van de juiste communicatiekanalen te garanderen. Dit vermindert
zowel de risico's als de hoge overheadkosten voor communicatie. Het
garandeert eveneens het succes van de automatiseringstesten en een snelle
winst op investeringen. Omnitech heeft uitgebreid samengewerkt met klanten
voor hun testautomatiseringsbehoeften en succes geboekt bij het verbeteren
van de resultaten.
Over Omnitech InfoSolutions Ltd
Omnitech InfoSolutions Ltd (BSE-code: 532882) is India's grootste
provider op het gebied van bedrijfscontinuïteit en herstel na rampen. Het
bedrijf biedt een compleet assortiment van diensten op het gebied van
bedrijfsbeschikbaarheid. Deze omvatten infrastructuurbeheerdiensten,
applicatiebeheerdiensten en prestatiebeheerdiensten. Omnitech is ook
gespecialiseerd in bedrijfscontinuïteitsdiensten, welke bestaan uit advies en
beheer op het gebied van gegevensherstel, gegevensopslagdiensten (data
vaulting) en werkplekhersteldiensten. Daarnaast biedt Omnitech ook nog eens
kant-en-klare IT-oplossingen aan, zoals server- en opslagconsolidatie,
virtualisatie, netwerkintegratie-oplossingen, en gegevenscentrumoplossingen.
De bedrijfsactiviteiten zijn verspreid over de VS, Canada, het Verenigd
Koninkrijk, België, Nederland, Bahrein en Japan. Het klantenbestand omvat
sectoren als BFSI (banken, financiële dienstverlening en verzekeringen),
productiebedrijven, nutsbedrijven, de dienstensector, en IT- &
ITES-organisaties.
Omnitech is het eerste Indiase IT-bedrijf dat een door derden beheerd
werkplekherstelcentrum in India op heeft gezet - dit door middel van
Omnicentre. Het bedrijf wil wereldwijd een keten van DRMS-centra (Disaster
Recovery Management System, beheersysteem voor herstel na rampen) openen om
zakelijke veerkracht te bieden voor werkplekken, gegevens, en systemen.
Bezoek voor meer informatie de wereldwijde bedrijfswebsite,
http://www.omnitechglobal.com
Neem voor meer informatie contact op met:
In India: Mr Ayan Mitra, hoofd marketing Omnitech InfoSolutions Limited,
Email-ayanm@omnitechindia.com, +91-98923-98289
In Nederland: Dhr. Sanjay Mishra, Europe Omnitech Technology Services BV.
Email-sanjay@omnitechglobal.com, +31-626517635
Neem voor meer informatie contact op met: In India: Mr Ayan Mitra, hoofd marketing Omnitech InfoSolutions Limited, Email-ayanm@omnitechindia.com, +91-98923-98289; In Nederland: Dhr. Sanjay Mishra, Europe Omnitech Technology Services BV., Email-sanjay@omnitechglobal.com, +31-626517635
-