Ingezonden persbericht


Campagne The Wall. Great, like You! gestart met veel activiteiten op koopzondagen

THE WALL UTRECHT IN DECEMBER SFEERMAAND UITGEBREID MET VESTIGING LEEFTRENDS

Op 10 december heeft LEEFtrends haar vestiging in The Wall XLstores Utrecht geopend. De vestiging met een oppervlakte van ruim 6.500 m2 is gevuld met meubels en woonaccessoires. LEEFtrends is gevestigd in de staart van The Wall, waar ook een McDonald's is gevestigd. De uitbreiding van The Wall valt samen met de campagne December Sfeermaand, met 4 koopzondagen in december én tijdelijk gratis parkeren.

LEEFtrends past uitstekend in het concept van The Wall XLstores waarin diverse winkelketens in XL formaat zich hebben gevestigd. Naast elektronica (Saturn, BCC), speelgoed (Toys XL), kleding en sportmaterialen (Topshelf), fietsen (Megabike) wordt The Wall XLstores nu dus aangevuld met meubilair en woonaccessoires (LEEFtrends). Naast LEEFtrends zal Karwei binnenkort ook haar deuren openen, waarmee de staart geheel verhuurd is. Campagne en sfeermaand
The Wall is in de ban van Kerst, daarom is het XL winkelcentrum met verlichting en versiering in kerstsfeer gebracht. Met een 120 m2 groot visual aan de snelwegkant, busreclame en een advertentiecampagne is de campagne van The Wall begonnen. Onderdeel van de actie zijn tal van activiteiten op de 4 koopzondagen, waaronder een Kerstmannenorkest, een Kerstexpresstrein, steltenlopers, een arrenslee met paarden, een vuurwerkdemonstratie, etc. Bovendien is parkeren in December Sfeermaand gratis. The Wall wordt in de campagnes gepromoot met de kreet: The Wall. Great, like You!

Voortgang en verhuur
Het middendeel van The Wall is voor 70% verhuurd. De werkzaamheden voor de kop -als separaat onderdeel van The Wall- zijn in volle gang. Er zijn diverse gesprekken met geïnteresseerde partijen op het gebied van retail en leisure die zich willen vestigen in The Wall. Medio volgend jaar zal naar verwachting de kop van het gebouw worden opgeleverd. Daarmee zal The Wall de volledige 65.000 m2 BVO beschikbaar hebben voor huurders en gebruikers van dit opvallende winkelcentrum.

The Wall is ontwikkeld door Burgfonds en in bezit van Lips Capital Group.