Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom benoemt Lars Meijer tot New Business Development Manager

Wilp, 17 december 2009 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft met Lars Meijer een nieuwe New Business Development Manager in dienst genomen. Meijer is per 1 december aan de slag gegaan bij zijn nieuwe werkgever en zal zich voornamelijk bezighouden met het genereren van business bij zowel nieuwe als bestaande klanten.

Lars Meijer (37) is zijn carrière begonnen bij Brunel. Hier heeft hij verschillende posities bekleed, waaronder die van regiomanager en salesmanager. Na Brunel richtte Meijer zich op de jongerenmarkt in de functie van managing director bij het jongerenmarketingbureau Volt Communications. Vervolgens is Meijer bij M+ in dienst getreden, waar hij begon als salesmanager en zich later bij deze organisatie consultant mocht noemen.

Naast ervaring ontbreekt het Meijer ook zeker niet aan enthousiasme: "De ervaring die ik in mijn vorige functies opgedaan heb zal ik goed kunnen gebruiken om mijn nieuwe functie als New Business Development Manager optimaal in te vullen. Mijn doel is om samen met het Trinicom team nummer één in klantcontact te blijven en verder uit te breiden met interessante klanten"

Ook Wilco Rietberg, directeur van Trinicom, is erg te spreken over de komst van Lars Meijer bij het Trinicomteam: "Lars is een ervaren man en ik ben ervan overtuigd dat hij met zijn gemotiveerde en enthousiaste houding het team op een positieve manier zal versterken."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: trinicom@influx-pr.com, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.