Opel minst populaire automerk onder zakelijke rijders


BILTHOVEN, 20091217 -- Een onderzoek onder zakelijke rijders op het grootste zakelijke internet netwerk van Nederland Linkedin laat zien dat 37% niet dood gevonden wil worden in een auto van het merk Opel. Keuze mogelijkheden binnen het onderzoek van werving en selectie organisatie SalesProfs waren VW, Skoda, Opel, Renault en Alfa

Behalve de populariteit zijn er opvallende resultaten binnen verschillende zakelijke doelgroepen.
Vrouwen kiezen opvallend vaak voor het merk Renault en onder eigenaren is de Skoda veruit het minste populair.
Personen werkzaan in de financiële branche stemmen volop tegen de Opel (75%)
In de groep 18 tot 24 jaar komen de merken VW en Alfa niet voor. Alleen de leeftijd categorie 35 tot 54 jaar geeft aan niet in een volkswagen te willen rijden (20%)
De beroepsgroep sales is het meest divers in haar keuze. Volkswagen is de absolute winnaar, slechts 3% geeft aan niet dood gevonden te willen worden in dit merk.





Ingezonden persbericht