Print Point Displays wint Gouden Pauw met innovatief Hugo Boss-display

21/12/2009 15:05

Print Point Displays

Print Point Displays is uitgeroepen tot de producent van het Beste Display voor de Drogisterij & Parfumerie Winkel van 2009. Dat gebeurde tijdens de Benelux POP Awards, die jaarlijks worden uitgereikt door POPAI, het expertisecentrum voor instore communicatie in de Benelux. Print Point Displays won de felbegeerde award met een vernieuwend display voor Hugo Boss, dat werd gemaakt in opdracht van De Combinatie van Factoren (DCvF).

Het display van Hugo Boss is enerzijds innovatief vanwege de bijzondere toepassing in de winkel, en anderzijds door de nieuwe technieken die hiervoor werden toegepast. Het hoofdkantoor van Proctor & Gamble in Genève had DCvF gevraagd om een onderscheidend display. Door gebruik te maken van zowel de binnen- als de buitenzijde van de etalage slaagden de ontwikkelaars erin om niet alleen ín de winkel, maar ook daarbuiten het publiek in aanraking te brengen met de nieuwe Hugo Boss-flacon. Voor deze uiting maakte Print Point Displays gebruik van de laatste technieken op het gebied van kunststofverchroming en led-verlichting.

Vierde award

De Gouden Pauw was de vierde die Print Point Displays de afgelopen vier jaar won. Directeur Gert-Jan van Casteren daarover: "Eén award kan een toevalstreffer zijn, maar vier niet meer. Zeker niet in zo'n kort tijdsbestek. We zijn er dan ook erg trots op. Het bevestigt voor ons en onze klanten dat we op hoog niveau werken en in staat zijn om samen met hen oplossingen te creëren waar anderen voor terugschrikken." Het display van Hugo Boss is daar een goed voorbeeld van, aldus Van Casteren: "Er is verder geen enkele andere producent in de Benelux die dit aandurft. We hebben door onze technische kennis, innovatieve manier van werken en de wisselwerking met DCvF weer echt iets bijzonders gemaakt."

Over de Benelux POP Awards

De Benelux POP (Point of Purchase) Awards worden jaarlijks uitgereikt door POPAI, het expertisecentrum voor instore communicatie in de Benelux. De wedstrijd staat open voor ontwerpers, communicatiebureaus en fabrikanten van POP-materiaal en hun opdrachtgevers.

Over Print Point Displays

Print Point Displays ontwikkelt en produceert Point-of-Sale-materialen: van eenvoudige showcards tot gecompliceerde vloerdisplays. Het onderscheidende vermogen van het bedrijf zit 'm in het feit dat het alle denkbare combinaties van materialen kan verwerken: van karton tot hout en van kunststof tot metaal. Daarnaast is Print Point Displays een voorloper in de branche: het bedrijf is voortdurend op zoek naar nieuwe vormen van communicatie, nieuwe technieken, nieuwe materialen en nieuwe productiemogelijkheden. Naast displays ontwikkelt het bedrijf ook complete Point-of-Sale-acties. Er werken veertig medewerkers bij Print Point Displays.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.printpointdisplays.nl