ZEKUR groeit met ruim 60 procent

22/12/2009 10:35

UVIT

Jongeren hebben de laatste maanden massaal gekozen voor ZEKUR, de jongerenverzekering van Univé. Met het einde nog niet in zicht staat de teller al op een plus van ruim 60 procent ten opzichte van vorig jaar. De verzekering heeft hiermee na een succesvol openingsjaar, in het tweede jaar zijn bestaansrecht meer dan bewezen.

ZEKUR heeft dit jaar al 15.000 nieuwe klanten mogen begroeten. "De mogelijkheid om over te stappen is nog niet voorbij en we staan nu al op een groei van 60 procent", aldus Henk Valkenburg, Business Manager van ZEKUR. Nog tot 31 januari kunnen klanten overstappen naar ZEKUR.

ZEKUR dankt zijn populariteit onder jongeren ondermeer aan het feit dat het de goedkoopste zorgpremie van Nederland heeft. ZEKUR is voordelig doordat je de verzekering online afsluit. Daarnaast heeft Univé voor ZEKUR een aantal zorgaanbieders gecontracteerd voor planbare ziekenhuiszorg en bestel je je herhaalrecepten via de Internet Apotheek. Als ZEKUR-klant kun je van nog meer voordelen profiteren: zo hoef je voor een aantal vormen van zorg geen eigen risico te betalen. Dat geldt voor bestellingen van de pil bij de Pil Express en fysiotherapie bij één van de voorkeursaanbieders van ZEKUR.

Het thema van de campagne dit jaar is "Hoe ZEKUR voel jij je?" In het teken van dit thema ontwikkelde Zideo Media uit Hilversum een online video campagne. Uit ruim 60 door jongeren ingezonden video's heeft Zideo Media 13 videoboodschappen ontwikkeld ter illustratie van het thema. Op http://zekur.zideo.nl staan de zelfgemaakte video's van en door jongeren. Ook voor deze videocampagne was veel belangstelling.





http://www.zekur.nl