Woezel en Pip magazine nu al een succes

31/12/2009 14:45

Dutch Media Uitgevers

Sinds kort hebben de allerliefste hondjes van Nederland WOEZEL & PIP een eigen magazine. Deze wordt gekenmerkt door kleurrijke illustraties, spelletjes en educatieve verhaaltjes waarin de avonturen van de twee hondjes centraal staan. De lancering is niet ongemerkt voorbij gegaan en het is nu al een succes te noemen. Het magazine verschijnt acht keer per jaar via de reguliere verkoopkanalen en wordt uitgegeven door Juniorpress Magazines BV in Amsterdam.

Dromenjager, het zakelijk bedrijf achter de characters, wil door de samenwerking met Juniorpress de jonge lezers op speelse wijze stimuleren in hun ontwikkeling, waarbij plezier voorop staat. Het magazine richt zich op kinderen tussen de twee en zes jaar en bevat vier redactionele pijlers: (voor) lezen, spelen, leren en kleuren. Daarnaast kunnen de lezers in de eerste uitgave kans maken op een meet en greet met Woezel en Pip bij hun thuis.

Woezel en Pip, bedacht en gecreëerd door Guusje Nederhorst, is het snelst groeiende pre-school merk van dit moment. Naast de succesvolle boekenreeks (meer dan 300.000 verkochte exemplaren), de goed ontvangen theatershow die op dit moment te zien is door heel Nederland en de uitgebreide productenlijn volgt nu dan op verzoek van vele ouders en kinderen een eigen magazine. Naast de verkoop via de reguliere kanalen is het ook mogelijk een abonnement te nemen.

Voor meer informatie www.woezelenpip.nl





http://www.woezelenpip.nl

http://www.dutch-media.nl