Persbericht

zanox Benelux stelt Linda Schrauwen aan als Travel Manager

Amsterdam, 4 januari 2010 ­ zanox, marktleider in performance based online marketing, heeft Linda Schrauwen per 1 januari aangesteld als Travel Manager. Schrauwen wordt binnen zanox Benelux verantwoordelijk voor alle travel-adverteerders.

Voor haar betrekking bij zanox deed Linda Schrauwen ruime ervaring op als online marketeer bij Buro Scandinavia; een reisorganisatie gespecialiseerd in vakantiereizen. Daarvoor vervulde zij marketingfuncties bij zorgverzekeraar Trias en uitzendbureau Unique. Schrauwen volgde de opleiding International Tourism Management and Consultancy aan de NHTV Internationale Hogeschool Breda. Schrauwen's ervaring in de reisbranche biedt een goede basis voor haar nieuwe functie bij zanox, netwerk van performance based marketing.

"Wij zijn zeer verheugd met de komst van Linda", zegt Roger Kenbeek, country manager bij zanox Benelux. "Met haar achtergrond en ervaring zal zij een belangrijke bijdrage leveren aan het verder versterken van onze travel-campagnes. We nemen al een sterke positie in binnen dit belangrijke marktsegment en hopen met de komst van Linda onze bestaande travel-adverteerders nog beter te kunnen bedienen en daarnaast onze activiteiten verder uit te breiden."

"De open, gedreven cultuur van zanox en de sterke focus op langdurige klantrelaties, zowel lokaal als internationaal, spreken me erg aan. Ik ga deze uitdaging met veel plezier aan", zegt Linda Schrauwen.

(209 woorden)